Juni 2017

Ik zie nergens een topic over mensen die ook in juni zijn uitgerekend.. dus begin ik maar een nieuwe :)

Wie zijn er allemaal in juni uitgerekend? Ben benieuwd:)

groetjes Lieke

Ik ben ook in juni uitgerekend! Na 3jaar proberen en 3 miskramen eindelijk zwanger na een 3de IUI behandeling! Gisteren hebben we onze eerste echo gehad en daar was alleen een vruchtzakje op te zien, was wel de grote die hoor met bij een zwangerschap van 5,4 weken! Over 2weken heb ik weer een echo en dan hopen we een kloppend hartje te zien. De gynaecoloog heeft gezegd dat het 2 kanten op kan gaan dat er over 2 weken wat te zien is, maar we moeten er ook rekening mee houden dat het niet goed is en dat het weer op een miskraam uitloopt!

Wie iemand dit ook gehad met een vroege echo en was er later toch een kleine beeb te zien met een kloppend hartje?

<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Wil je weten wat de hormonen met je doen? Ik heb er een klein stukje over geschreven voor een wedstrijd, wellicht herkenbaar:</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;"><iframe class="wp-embedded-content" style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px;" title="“Onder invloed van hormonen” — Editio" src="http://mijn.editio.nl/schrijfwedstrijd/onder-invloed-van-hormonen/embed/#?secret=ngdqqZMqjr" width="500" height="487" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" sandbox="allow-scripts" data-secret="ngdqqZMqjr"></iframe></p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Als jullie het een goed verhaal vinden zouden jullie dan willen stemmen door op het hartje rechts in beeld te klikken? Alvast bedankt!</p>

Terug
Bovenaan