juni banners

A

Anoniem

Guest
hoi hoi nou hier is mijn banner weer even

ik hoop dat mijn ongi dag natuurlijk niet komt haha
ik hoop stiekem dat ik al zwanger ben na mn ei heb ik namelijk een ander gevoel in mn buik ben veel moe maagzuur en moet echt veel na de wc maar ja kan mss van het ontpillen komen of kan dat niet????

groetjes

hoi hoi,
 hier ook mijn banner spanned he?

groetjes natas

hihi ja zeker spannend ff afwachten dus nog een paar dagies dus en is het de eerste ronde? 1kindje/

hoi hoi,

Dit is de 1e ronde voor een tweede kindje heb een dochter van 2,5 jaar.
Maar het is weer net zo spannend kan echt niet wachten tot mijn nod...
Echt zenuwslopend dit je gaat echt op elk dingetje in je lijf letten heb jij dat ook?

groetjes natascha

Heey halloa,

Hier is ook mij banner,ben benieuwd hoe het nu gaat lopen.
Tweede ronde eerste kindje. En het enige verschil dat ik nu kan merken is dat me buikpijn nu beetje blijft hangen linksonder, en een zeurende rug. En voel me blrr...
En dat had ik de vorige keer nie, alleen op de dag dat mijn NOD was, en die is er voorlopig nog niet.
Vind nou soms ook wel eng, sinds ik heb gelezen dat mensen met verkleefde eierstokken grotere kans hebben op bevruchting buiten de baarmoeder, en blijf nu maar van die steken houden links onderin...
Nou ja, soms kan je beter sommige dingen maar niet weten anders ga je alleen maar jezelf ermee gek maken.

Heel veel sucses jullie allemaal, en ik zal voor julllie duimen

Groetjesss

aloa

vooral niej aan denken

we gaan voor me kaar duimen bij mij is 1e ronde 1e kindje (eigenlijk 2e ivm miskraam)maar die moet je niej tellen maar ik reken het toch mee sorry

groetj es

Terug
Bovenaan