JUNI-moeders

Hoi,

Omdat het juni-forum nog steeds niet is geplaatst, wil ik hierbij een oproep doen aan alle ronddolende juni-moeders. Zelf heb ik al 4 mails naar de redactie gestuurd, helaas allemaal zonder resultaat en zonder antwoord terug. Toch hoop ik dat ze de mails wel lezen. Willen jullie ook een mail sturen?? Misschien helpt het wel. Het adres is:

redactie@jongegezinnen.nl

Ik hoop jullie snel te spreken op het juni-forum.

Liefs Cath
 
hey dames is het geen iedee om een beter forum dan dit te hebben die wel op jullie wat uit doen en op jullie wensen ingaan????

zo ja laat het me dan weten op bulldog1810@gmail.com.

ik ben namelijk een webmaster en ik hoor heel vaak me vrouw roepen wat is dit een klote forum me reacties of vragen komen er niet eens op te staan.

ik ben met dit idee vande week eens mee aan de slag gegaan en ik denk dat het best realistich is om jullie te helpen met een nieuw forum naar jullie wensen zo als jullie het hebben willen.

ik hoop dat ik veel van jullie aankomende moeders mee kan krijgen omdit te realiseren.

met vriendelijke groeten bas.
 
Hoi hallo,

Hoe kom je eigenlijk überhaupt op het maandforum? Ik ben een leek en voor het eerst ingelogd en weet er dus nog niets van. Kun jij me hiermee helpen Cath? Dan zien we elkaar daar binnenkort terug, ik stuur dan ook direct een actiemail.

Gr Fenne
 
Terug
Bovenaan