Juni Moeders

jaaa hij doet het! Volgens mij was hier laatst storing ofzo...
Leuk, een juni 2009 forum!
Ik ben Yvette, 32 jaar en zwanger van mijn 4e kindje.
Ik heb al een zoon van 5 en half (april 03), en twee tweelingdochters van bijna 4 (21 januari worden ze 4!). Dit nakomertje was min of meer een verrassing, maar we zijn er  super blij mee! Ik heb me wel heel erg beroerd gevoeld de eerste paar maanden, en voel me nog steeds niet super, maar goed, nog even en we krijgen er wat moois voor terug!  Ik heb niet echt een voorkeur voor een jongen of een meisje, maar ben wel heeel erg nieuwsgierig! 22 januari gaan we voor de 20 weken echo, en dan weten we het hopelijk! Ik ben 2 juni uitgerekend, dus het zou ook heel goed een mei-kindje kunnen worden...
Zijn hier nog meer moeders die hun vierde kindje verwachten?
Groetjes, Yvette

Hoi allemaal,

Ik ben ook een moeder die 30 juni 2009 uitgerekend is. Ben in verwachting van de vijfde. Gisteravond voor het eerst echt de baby gevoeld, heerlijk !
groetjes van Mirjam

Hallo,

Ik ben ook zwanger van de eerste en uitgerekend op 29 juni.
Ik vind het allemaal super spannend en ben benieuwd wat me nog
allemaal te wachten staat... Ik begin nu een buikje te krijgen en
dat is ook al nieuw voor mij...  
Verder voel ik me hartstikke goed alleen een beetje moe maar ze
zeggen dat dat over gaat???

Hé dat is ook wat, we mochten in het juni2008 forum kletsen, is ook veel handiger want dan kan je gewoon topics plaatsen, dat kan nu nog steeds niet en staat alles door elkaar.

MAAR.... Nu is "ons" Juni2008 forum ook weer WEG!!!

HELP!!! Kan je het weer terug zetten, want zo begin ik toch echt wel heel erg te balen.

Groeten Nanda

Verhip! We zijn verhuist, naar de Mamaclubs. Jammer dat ze het niet even gemeld hebben, het is toeval dat ik er net op klikte!

Hopelijk kunnen de andere meiden het ook vinden.

Groeten Nanda

Terug
Bovenaan