junior of eenpersoonsbed? maakt mij niet uit, maar hoe zorg je dat hij erin blijft???

Hi Dames,

Ja, de vraag is duidelijk. hoe zorg je ervoor dat de kleine dreumes in zijn bedje blijft?

Ik verheug me op jullie oplossing.........

groetjes Charlotte

Ik heb geluk gehad want Tess ligt nu sinds een week in een ander bed en ze is er nog niet 1 keer zelf uitgekomen (dit had ik wel verwacht)
Met dat warme weer had ze zelfs geen trappelzak aan en toch bleef ze netjes in haar bedje tot ik kom.

Dus geen tips voor je sorry.
Groetjes sandra

Sommige bedden zijn hoger aan de achterkant. Wij hebben het bed bij onze dochter gewoon omgedraaid. Dus de voorkant tegen de muur, zo kon ze er niet uitklimmen.

Bij ons is hetzelfde als bij Sandra. Milan heeft nu sinds 3 weekjes een groot bed en hij is er wonder boven wonder nog niet zelf uitgekomen. Hij heeft wel een beschermhekje maar genoeg ruimte aan het voeteneind om eruit te klimmen, maar hij doet het niet. Hij wacht totdat ik zijn kamerdeur open doe en goedemorgen zeg.....

Groetjes Jolanda

Hey!

ik denk dat thomas nu ook een week of 4 in zijn grote éénpersoonsbed ligt. Hij vind het helemaal super en wou ook echt niet meer in zijn ledikant toen ie zijn grote bed had gezien! Maar meneer komt er zelf uit hoor als het hem bekoort, staat dan doodleuk aan de deur te rammelen: Moppie? kom, onge! ( Beneden) En hij is er ook al 3 keer uitgevallen... Lijkt op zijn mamsie, rolt en draaite het hele bed door denk ik...

Kus, Marieke

Ik weet niet of er echt een oplossing is....kunt ze moeilijk vastbinden
Als ze eruit willen klimmen, doen ze dat toch wel!

Merel slaapt sinds 1 week in een groot bedje, wel met beschermhekje, en blijft er (ook tot onze verbazing) netjes in liggen.
S'morgens als ze wakker word dan horen wij hoor praten tegen haar knuffels (hele verhalen, zo schattig). En dan roept ze papa of mama, en dan roepen wij: kom maar.. en dan komt ze naar onze slaapkamer toe.

Misschien dat iemand anders wel de oplossing heeft?

Succes!

Tja hier spreek ik ook regelmatig een kleine dame zéér vermanend toe dat ze moet blijven liggen...... Met name 's middags hoor ik regelmatig trippelende voetjes op de overloop en zit ze bij het traphekje te wachten tot ik kom.

Ik leg haar terug en zeg dat  ze moet blijven liggen en dat ze mag roepen als ze wakker is. Na een week of 3 lijkt dat nu z'n vruchten af te werpen. Volhouden dus!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan