junior/peuter/kinder-kamer

Aangezien er hier een tweede op komst is, en de babykamer gewoon babykamer blijft. Zijn we op zoek naar een kinderkamer voor ons kindje.

Ik vind het alleen erg moeilijk om iets te vinden. Ik ben voor inspiratie naar de kidsfactory geweest, ik vind het echt enorm duur wat ze daar te koop hebben.
Ook de slaapkamer van lifetime zijn erg mooi, maar zo ontzettend duur, dan ben je bijna 3000 euro kwijt voor een kinderkamer (kan die wel mee doen tot hij uit huis is)

Heeft iemand leuke ideeen of tips waar we nog kunnen kijken: winkels/internet???
Waar gaan jullie iets kopen? Werken jullie in thema? etc etc.

Alvast bedankt voor het antwoorden!

hoihoi,

hier nog geen sprake van een tweede, maar wij gaan over 2 maanden verhuizen en dan vind ik het toch wel leuk om iets met haar nieuwe kamertje te doen.
wij gaan bij de ikea kijken, daar kan je voor een leuk prijsje van alles combineren.

we hebben nu licht met oranje (hihi heeeeel veel tijgertje van pooh) ik denk dat ik het hierna met groen ga combineren en iets van mooie bloemen op de muren ga schilderen, kan tijger ook gewoon blijven.

succes

Hoi,

Wij hadden al een doorgroei kamer gekocht, die kon je dus als babykamer gebruiken en later ook een peuterbed van maken. Ikea heeft indd ook heeel erg leuk spul. Wij hebben onze babykamer toen 2e hands gekocht via het internet. Ik weet niet of ik die site hier neer mag zetten, maar die knappen 2e hands babykamers helemaal op en maken ze ook schoon. Wij hebben nu voor yordi ook z'n kamertje veranderd. Zelfde kleur op de muren gehouden, maar gewoon andere dingen aan de muur. Yordi had eerst een dieren babykamer, en nu heeft ie een cars kamer. Als je de naam van de site wil weten, dan zeg het maar even, dan kan ik me emailadres wel even geven.

Liefs marielle

durf het bijna niet te vragen... is je man niet handig dat hij eventueel van een voorbeeld van kidsfactory of lifetime sommige dingen niet na kan maken maar dan zo dat het bij jullie past?
marktplaats msischien?

veel succes ermee,
Liefs Marina

Bedankt voor jullie reacties!

Mijn man is wel redelijk handig hoor, maar vooral bij bedden etc, is de veiligheid wel erg belangrijk. Ik zou echt niet weten waar we dan allemaal op moeten letten.
Daarbij is lifetime bijv al 39 jaar een goed lopend bedrijf, hun zijn zo goed, dat krijg je echt niet nagemaakt.

Op marktplaats heb ik al gekeken, maar redelijk in de buurt is niet echt iets leuk te vinden.

Ikea is inderdaad wel leuk maar je hebt zo weinig keus, jemoet dan toevallig ergens tegen aanlopen wat je echt leuk vind. Ik wil ook graag houten meubelen.

We zijn nu aan het verdiepen om de meubels op maat te laten maken (gewoon grenen) en deze zelf te schilderen enzo. Want dat creatieve heb ik wel in me. En dan weten we ook dat het zeker goed is.

Maar goed,als mensen nog tips en ideetjes hebben, graag! We hebben nog even de tijd want ons tweede wordt geboren in jan. 2010.

Hoi,

Ik heb de kinderkamers ingericht met voornamelijk spullen van de ikea, voor de middelste hebben we het oude bed van mijn broer, we hebben allebei de bedden zelf geverft/aangepast aan de kleuren die we voor de slaapkamer wilde!
Ook kun je evt kijken voor een 2ehands bed en dat zelf schilderen, ook bij de xenos hebben ze vaak leuke assesoires voor een kinderkamer, zo heeft een vriendin van mij daar laatst een spiegel met hele mooie rand gekocht en die roze geverft, voor een echt prinsesje,, haha

Succes Gr MJ

heyhey

wij zitten nu midden in een verhuizing en nathalia krijgt dus ook een nieuwe kamer.
ze had alles van pooh & friends.
nu wordt alles princessen.
t hoeft niet duur te zijn.
wij hadden al een doorgroeibedje voor haar, dus daar kan ze voorlopig nog wel in.
een groot bed durf ik toch nog niet aan, omdat ze weet hoe ze van t bed af kan.
zie het al voor me, dat als ik dan sochtedns haar kamertje in ga, heel haar kamer overhoop is gehaald whahahaha.
maar je hebt babystor en,babydump
misschien hebben ze daar leuke bedjes?
en stickers zijn ook een hele uitkomst he.
voor 20 euro heb je heel veel stickers die je zo op de muur kunt plakken. dan heb je gelijk een gepimte muur voor weinig geld :D

en zoals hiervoor ook al werd gezegd: marktplaats,xenos, euroshoppers hebben ook leuke dingen.
zelf een leuk kleurtje verven en klaar is kees :D

nou, succes ermee

liefs, do

echte veiligheids eisen heb je niet voor een bed behalve dat het goed moet kunnen ventileren; dus geen ledikantje met dichte schotten aan beide zijden; verder valt het wel mee.
Op de site van eigen huis en tuin van rtl 4 maakt thomas ook een bed, gewoon voor volwassenen maar ook wel voor kinderen, misschien moet je anders daar eens kijken?

Liefs mini

Terug
Bovenaan