juniorbedjes / meegroeibedjes tips

Hoi meiden,

Wij zijn bezig om te kijken naar een groter bed voor onze zoon van 2 jaar en 2 mnd oud.

Nu hebben we leuke gezien bij de Ikea maar ik wil nog verder kijken.

Heeft iemand tips voor leuke (betaalbare) bedjes? Tot nu toe vind ik alleen maar van die saaie of hele dure bedjes.

Bedankt alvast!

Groetjes,
Rosanne
 
Hoi!
Wij hebben voor onze zoon (20 maanden)  een peuterbedje gekocht van Bopita via Prenatal.
Je kunt ze in diverse kleuren kopen.
De prijs vond ik op zich meevallen, € 169,- incl. bedbodem maar exclusief matras.
Hij slaapt er nu een week in en vindt het tot nu toe erg leuk.
Bopita heeft ook een site www. bopita.nl
Groetjes, Nicole
 
wij hebben van iemand een gewoon 90x200 bed gekregen, mijn dochter slaapt er prima in...we hadden geen zin om een bedje voor een paar jaar te kopen en zouden dus sowieso meteen een groot bed hebben gekocht dus dit kwam goed uit....

Wat zijn sowieso jullie overwegingen voor een juniorbed????

Yvonne
 
Hoi Rosanne,

Wij hebben voor onze dochter een bedje van Ikea (een hele leuke zgn gietijzeren). Daar hebben we een heel leuk prinsessenbedje van gemaakt. Echter heb ik wel een op maat gemaakt goed matras erbij gekocht (gezocht op internet). Dit was niet eens duur. Enig nadeel dat je dan ook de lakens op maat moet laten maken (wel duur!)  of gewoon grote lakens en die om het matras heenwikkelen. Dekbedje is gewoon van hema in kindermaat met leuke slopen...

Succes ermee.

PS mijn overweging voor een peuterbed is gewoon omdat het van die kleine mensjes nog zijn en dan in zo'n groot bed... Ik vond dit wat liever nog (wat een meut he?)

Groetjes,

Wendy
 
Hoi,

Wij hebben voor ons zoontje ( 2jr ) een meegroeibedje gekocht bij Ikea.
Een simpele witte maar super handig.
Daarbij hebben we ook een zijsteun, matras en een soort tent die over het bed heen doet bij gekocht en waren alles bijelkaar maar € 110,- kwijt.
Vind dat zeker meevallen plus hij kan er nog wat jaren in slapen.

Als hij te groot wordt voor waar hij nu in ligt kan je de hoofdsteun en voetensteun naar beneden klappen.
Zo klap je hem tot een bed van 2 mtr.

Succes met zoeken!
gr Marijke
 
hoi,

wij hebben voor ons zoontje die nu 2 is een peuterbedje van little tikes gekocht in de vorm van een race auto.
via internet met matras en een lattenbodem.
je moet wel even kijken waar hij het goedkoopst is want er zit zo 50 euro verschil in

groetjes
 
Beste Rosanne,

Wij hebben voor onze dochter van nu bijna twee jaar een paar maandjes geleden een groot bed gekocht, omdat er een zusje zat aan te komen. We hebben toen bij Duimeland een Junior bedbank van Bolke gekocht voor 199 euro. We hebben gekozen voor de onbehandelde versie, zodat we hem zelf in de gewenste kleur konden verven. Dit bedje is 1.50 lang en heeft (officieel aan de achterkant) aan een kant een verhoging - vandaar bedbank. Dit vonden wij ideaal omdat onze dochter eigenlijk nog te klein was om zonder bescherming aan de zijkant tegen het uit bed vallen, te slapen. Daarom staat dit bed bij ons nu nog achterstevoren tegen de muur (dus met de hoge kant van de muur af), zodat ze er niet zomaar kan uitrollen en uitstappen.
Ik vind dit écht ideaal. Onze tweede dochter is net 7 weken, maar als zij toe is aan een groot bed, koop ik er ook zo eentje voor haar.

P.S. Wij hebben dit bed bij Duimeland gekocht, maar hij is volgens mij bij veel meer babyzaken te koop.

Groetjes,
Kaar
 
Terug
Bovenaan