Juniorbedjes!!!

Even een vraagje!
Ik zie regelmatig van die superleuke nieuwe "grote" bedden voorbij komen, gebruiken jullie allemaal peuterdekbedjes of is het ook te doen met een normaal een-persoons dekbed?
Linde ligt nog prima in haar ledikantje hoor maar het ziet er wel erg leuk uit, ook veel gezelliger om samen een boekje in te lezen (kom het ledikantje de laatste tijd zo moeilijk uit..hahahahahaha!).
Ik vraag dit omdat Roos meteen naar een een-persoonsbed is gegaan, en ik het eigenlijk best jammer vind om voor een paar jaar een klein bedje + matras + overtrekjes+dekbedje aan te schaffen.
Maar Linde heeft maar een klein kamertje en dan is een juniorbedje wel weer lekker wat ruimte betreft.
Keuzes, keuzes....ik weet het nog niet misschien hebben jullie geweldige argumenten voor- of tegen een juniorbedje.

Ik hoor het graag!

groetjes Daniëlle.

Merel groeide haar ledikant uit...dus heeft ze alvast voor haar verjaardag een nieuw bedje gekregen.
Omdat haar kamertje ook niet zo groot is, en raar qua indeling is, kan er tegen de muur achterin wel een bedje tussen van 1.80.    dus hebben wij nu een juniorbedje gekocht van 1.70.
daar kan ze nog wel eventje mee vooruit... en hij is van ikea, dus qua prijs viel het ook wel mee!

lastig he!

succes....

Nou ik wilde er eerst niet aan aan een junior-bed. Ik had een super bed gezien, een droombed, maar die kost wel bijna 300 euro en dan moet er nog een matras in... Nu zag ik hier een foto van een prachtig kamertje met een meegroei-bedje (Minnen) van de IKEA; optie! Een heel erg mooi bedje, en qua prijs erg aantrekkelijk. Eens bekijken in het echie...
Groetjes, Esther.

Enzo ligt nog geweldig in zijn ledikantje maar van de winter gaan we zijn kamer opknappen en krijgt hij ook een ander bed.
We hebben besloten een 1-persoonsbed. Een juniorbed is leuk maar zo lang gaat dat niet mee. Ik heb een leuk kajuitbed gezien met lades eronder dus kan hij heel veel speelgoed in kwijt. En ik zag ook een bed met lades eronder en een ombouw erbij, nog makkelijker als je niet veel ruimte hebt.
Aan z'on bed heb je in elk geval jaren plezier

succes met kiezen

liefs
di silva

Hoi Daan,

Isis ligt nog heerlijk in haar ledikantje, maar als we straks overgaan op een nieuw bed dan wordt het denk ik gelijk een eenpersoonsbed. Ik vind het gewoon zonde van het geld om eerst een juniorbed (mét matras, en dekbed, en overtrekken...) te kopen en één à twee jaar later alsnog een eenpersoonsbed. Nou zou in ons geval Nika dan wel door kunnen gaan naar het juniorbed, maar toch. Ik ben als kind ook van een ledikant naar een eenpersoonsbed gegaan en ik heb het overleefd!

Groetjes,
Myrna

PS: nog heel erg bedankt voor jullie kaartje, vond het echt heel lief! Binnenkort weer iets afspreken? Ik begin morgen weer met werken  maar heb altijd de maandag en dinsdag (en voorlopig ook de donderdag) vrij.

Hier ook ikea minnen, kan van 1,50 tot 2,00 meter volgens mij groeit dus lekker mee incl matrasdelen. Heb er een normal grote dekbed bij. Heb voor de winter een 4 seizoenengehaald maar weet dat 1 deel genoeg zal zijn ook omdat hij door de grote vaak nog dubbel zal gaan. Het andere deel is heel handig bij ongelukjes snachts!

Terug
Bovenaan