Jurkjes trouwen binnen!

Hoi meiden, vandaag zijn me jurkjes binnen gekomen voor ons trouwen. Morgen komt mijn moeder hierheen om te kijken welke het mooiste is. Maar ik heb mijn keuze al gemaakt hihi. Moet alleen nog een soort van vestje hebben en wat leuke schoentjes. Omdat ik dus thuis moet blijven bestel ik alles online. Nu komt onze trouwdag toch wel heel dichtbij hihi. Wens iedereen een goed weekend!!

Wij gaan 14 februari trouwen. Op valentijnsdag :) hihi

Wauw das ook al snel :). Alvast een hele fijne dag toegewenst. Super toch om te trouwen terwijl je zwanger bent. Hoe lang ben je dan zwanger?

leuk hoor :D ik ben nu ruim een jaar getrouwd ( 01-11-10 om 11.00 uur)
moet je eerlijk zeggen dat ik het meer voor de kids deed want onze liefde is precies het zelfde gebleven :D
we wilde alleen dat alles goed geregeld was voor de kids, mocht mij iets overkomen.

heel veel geluk en veel plezier met de voorbereidingen :D ook voor linda natuurlijk!!!!

wij gaan 7 september trouwen. We wilden eerst in februari trouwen maar ik kon geen leuke positie trouwjurk vinden. Onze dochter wordt bruidsmeisje en weet al precies welke jurk ze wil dragen (zijn op internet wezen oriënteren).
Heel veel geluk toegewenst.

Hoii:) wat leuk mamadanie. Dat is ook wel heel speciaal als je dochter bruidsmeisje is. Ik heb geen trouwjurk, maar wel een prachtig jurkje. Ik was sowieso niet zo van de trouwjurken, is niks voor mij haha. Heel veel plezier met de voorbereidingen :) Liefs!!

Ik ben 30 weken zwanger als we gaan trouwen. Ik heb ook veel moeite moeten doen voor een jurk. Ik heb uiteindelijk een mooie jurk gevonden. Het is een maat 50 (normaal heb ik 40) zodat mijn buik erin past de rest wordt helemaal vermaakt. De andere kinderen zien er ook mooi uit met een prachtig jurkje en mijn jongens mooi in pak.

Ik heb er onwijs veel zin in!

@het vierde wonder wauw leuk he :). Ik ben dan 33 weken. Ik heb een jurk waar ik nog wel een beetje in kan groeien.
Dus nu duimen dat ik niet al teveel aankom haha;).

Terug
Bovenaan