Jurkjes

Hoi dames!
Ik ben op zoek naar leuke jurkjes. Hebben jullie tips waar ze leuke jurkjes hebben? En als het geen zwangerschap jurkjes zijn nemen jullie dan 1 maar groter?
Ik ben nu 19 weken en merk dat ik een jurkje met panty toch het lekkerst vind zitten. Nu alleen nog wat jurkjes in slaan:)
 
Ik droeg veel gewone jurken met veel stretch. Maar zalando heeft leuke zwangerschapsjurkjes, pieces maternity, op marktplaats vind je ook veel, H&M.. en duurdere merken als noppies of mamalicious natuurlijk. 
 
De stretch jurkjes van King Louie heb ik veel gedragen. Hoefde geen maat groter. Die zijn wel in een hogere prijsklasse maar ze gaan ook járen mee, ik draag de mijne nog regelmatig en mijn dochter is nu 3. 
Verder idd van H&M mama, stuk goedkoper en blijft minder lang mooi maar zat qua pasvorm altijd perfect.
 
Ik was zo gek op mijn buik, die wilde ik graag in wat accentuerends steken ?
Had besloten 2 jurkjes van wat duurdere merken te kopen (eentje Esprit en eentje Mamalicious). De rest van mijn kleding kocht ik bijvoorbeeld bij zalando, en dan in de aanbieding, of van HM en C&A. Ik had niet 1 merk waar ik veel leuk vond. Het was vooral goed zoeken naar wat leuke dingen en dat het dan ook nog stond bij mijn figuur. Maar ik had er wel lol in. 
 
klinkt wat suffig maar viel alles mee; hema heeft soms best leuke jurken die wat stretch zijn. Niet speciaal voor zwangerschap en na de zwangerschap zie je de buik er nog wel in en heb ik ze niet meer gedragen (tot ik straks weer een buik heb), maar was er wel blij mee. Net wat dikker, relatief simpel, maar ook. oh wel hip en maar 20€. Sta voor de klas, dus mijn kleding moet na een dag eigenlijk altijd wel de was in, dus meerdere jurkjes was een must. Ik had overigens ookheel lang Hema panty’s in een of 2 maten groter, tot ik echt de 24 weken voorbij was ofzo. 
 
Terug
Bovenaan