jurkjesvraag

A

Anoniem

Guest
Even een vraag voor moeders met een meisje.

Hebben jullie ook moeite om een leuk passend jurkje te vinden? Ik heb al een paar keer een jurkje gekregen en dan komt ie echt net over haar billen (nee dames ik heb wel de juiste maat) en dan maak ik er maar een tuniek van

Nou heeft ze misschien een lang bovenlijf maar als je een paar maten groter neemt dan is het weer zo wijd.
Ik kom dus eigenlijk altijd op een rokje uit maar ik vindt jurkjes zo leuk

Groetjes sandra

Ik ben dus niet de enige!! Heb een heel leuk jurkje van Lief gekocht maat 80 en die valt ook idd net over haar billen! De jurkjes van H&M zitten wel perfect qua lengte en daar zitten meestal van dezelfde stof van die schattige (onder)broekjes bij en ze zijn helemaal niet duur!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Hier nog zo 1!!
Ik heb dat dus ook altijd...
Ik vind het dan geen gezicht dat ik daar dan een mayo onder doe...
Omdat je dan steeds haar billen ziet...
Dus meestal maar een spijkerbroek eronder ofzo...
Is ook wel leuk.....Maarja dat was niet de bedoeling....

Ga ook maar is een keer bij H&M kijken dan...
Wij hebben die winkel helaas niet hier in de buurt!

Maar voor de zomer is het natuurlijk wel leuk als ze gewoon een jurkje aan kan zonder iets eronder!

gelukkig ik ben niet de enige, niet dat ik er wat mee opschiet

Ik heb laatst wel een leuk zomerjurkje met spagettibandjes gekocht bij Terstal.
Als ze straks lopen vindt het ook minder erg als de jurkjes maar iets over de billen vallen maar nu ze nog kruipen kijk je ze telkens ze tegen de kont aan. Niet erg charmant.
Groetjes sandra

Hier ook hetzelfde ze heeft nu een kleding kast vol tuniekjes hahaha

Liefs Ilse mv Danique

Hoi!
Inderdaad staan jurkjes errug schattig en zijn ze ook superhandig, vooral met warm weer. Ik vind het persoonlijk juist niet leuk als het jurkje te lang is; Puck had er een met dr geboorte gekregen en toen ze er qua maat inpaste zat ie over de knie, geen gezicht! Wat ik doe is idd of een luierbroekje of (en dat vind ik superstoer) een legging eronder! Ik heb er lang naar moeten zoeken   maar Prenatal verkoopt witte en lichtroze net over de knie in een heel dun stofje dus ook lekker voor warm weer (zoals as weekend, jippie!!) Veel succes met je mooie meid!

Liefs, Marcia mv Puck.

Hier ook hetzelfde verhaal dus koop ik jurken die maat technische veel te groot zijn   maat 86 of 92 terwijl ze nog geen 80cm lang is........maar dan valt hij wel over haar billen.

Toen Mirne op haar rug lag vond ik jurken ook leuk, maar toen ze ging kruipen kreeg ze altijd een broek aan. Niet om haar poezelige knietjes te beschermen maar omdat ze er anders aldoor met haar knieen inkroop (en dan vast kwam te zitten en ging blehren).
Nu ze goed kan lopen (ja, beetje vroeg ik weet het, ter compensatie heeft ze nog geen tanden) krijgt ze eindelijk weer jurken aan.

Barbara (Mirne wordt zondag 1)

Terug
Bovenaan