just a question!!!

A

Anoniem

Guest
hoi dames

ik had een vraagje mischien dat jullie me een beetje kunnen helpen
het zit zo  ik heb 15 apr mijn spiraal verwijdert en    ik ben 17 april ongi geworden en 19 april is het gestopt ik had   uit gerekend dat ik dan ong 17 of 18 ongi moest worden maar dat ben ik nog niet :) maar nu weet ik dus niet wanneer ik zou moeten gaan testen weten jullie wanneer je dat het beste kunt doen

Hoi hoi!!
Spanend allemaal!!!
Ik heb zelf altijd wel een kleine week gewacht met testen, wilde liever ongi worden dan de teleurstelling van een negatieve test! maar het is voor iedereen natuurlijk verschillend!!
Misschien moet je lichaam ook nog even weer in zn normale ritme komen en kan het langer duren.
Dus stja ik zou zeggen volg je eiegen gevoel!! succes hoop dat je snel een positieve test hebt!!
Groetjes!!

Hi, ik heb ff met je meegerekend via predictor.nl daar kan je namelijk je 1e cyclus dag in voeren. Bij jou dus 17 april en dan cyclus dagen. 28 komt meestal voor bij normale cyclus. Dan zou je nod (niet ongesteldheids dag) 15 mei zijn geweest. Dus je bent nu idd aantal dagen overtijd. Teministe als je cyclus hebt van 28 dagen, kan natuurlijk ook wat langer zijn. Je zou in principe dus kunnen testen. Sommige meiden wachten idd tot ze een week ofzo over tijd zijn. Andere tetsen op hun nod dag zelf. Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe je je voelt en wat voor jezelf een fijn gevoel geeft. Ik zou als ik jou was wel 's ochtends gaan testen, want dan heb je meer hormonen in je urine. Overdag drink je en plas je dus kan vertekend beeld geven, maar dat is mijn persoonlijke mening. Sommigen zeggen dat het niet uit maakt en dat staat ook op tests. Wel dat je niet teveel moet hebben gedronken, maar dat je het welk elk tijdstip van de dag kunt doen. Als je genoeg hormonen in je urine hebt dan test ie zowiezo positief hoor meis. Dus ik ben benieuwd! Heel veel succes!

Gr. Nathalie

thnQ dames
ik heb besloten nog een paar daagjes te wachten ong 2 a 3
ik laat het julliewel weten wat er is gebeurd en of de red devils niet zijn gekomen
al vast bedankt

Terug
Bovenaan