Juul is geboren! 17-11-2011

Op 17 November is dan eindelijk ons meisje geboren! Na 41w5d heeft ze toch nog besloten zelf te komen. En dat terwijl we s'middags afspraak hadden in het ziekenhuis om in te leiden.
Het was een heftige bevalling, ze had het niet meer zo naar haar zin in mijn buik, en haar hartje klopte tijdens de weeen niet goed door. Dus werd het een Vacuüm. Later kregen we ook te horen dat ik bijna geen vruchtwater meer had en dat ze in het resterende had gepoept. Heftig, maar alle lof voor het SKB Winterswijk voor hun goede kraamafdeling!

Gelukkig doet Juul het hartstikke goed en mochten we al snel weer met papa mee naar huis!
Ze weegt 3605 Gr. en lijkt als 2 druppels water op haar papa!

Alle mama's en papa's gefeliciteerd! en voor iedereen die nog geduldig/ongeduldig wacht: Suc6 en lekker genieten straks!!

Liefs Sandra
 
van harte gefeliteerd! ik volg het elke keer vind het best grappig om te lezen. ik ben een maart mama. maar wat een ontzettende leuke naam zeg! echt pittig voor een meid! mijn zoon heet julian dus we kunnen geen juul er van maken.. heel leuk.. geniet ervan!
 
Gefeliciteerd! Fijn dat je niet ingeleid hoefde te worden. Hoewel je bevalling nu natuurlijk ook wel heftig was...

Nou, vergeet de bevalling en geniet van je kleine meisje!

Veel liefs, Marieke
 
GEFELICITEERD!
Geniet van de kleine meid en hoop dat je snel opknapt (of opgeknapt bent). Vacuum vond ik ook geen pretje idd. Nu alleen maar lekker knuffelen met jullie prinses!
Groetjes Hanneke
 
Terug
Bovenaan