J'velino Dominic is geboren!!

Hallo meiden , aangezien ik toch niet kan slapen hier mijn verhaal.. Woensdag 14-11 om half 7 in de ochtend zijn mijn vliezen gebroken ik wist dit niet zeker dus had de vk gebeld ik moest het tot 9 uur aankijken nou totaal geen weeen en vocht bleef line. Helaas was dit bruin met geel.. De vk is rond kwart voor tien langs gekomen en inderdaad meconiumhoudend vruchtwater ik mocht gelijk naar ziekenhuis.. Daar aangekomen had ik 2 cm onsluiting maar geen weeen dus kreeg weeenopwekkers.. Om 13:00 had ik echt pijnelijk rug weeen rond 15:00 hield ik dit echt niet vol en ze waren niet eens krachtig volgens de registratie! Ik heb om een ruggenprik gevraagd en die kreeg ik ook gelijk en dat viel echt super reuze mee!! Nou toen werd het 18:00 en had nog maar krap 5 cm ontsluiting en de weeen waren nog niet krachtig genoeg dus werd besloten om een keizersnee te doen.. Dit viel ook helemaal reuze mee ik heb er niks van gevoeld en daar was hij dan om 19:20 is j'velino dominic geboren hij is 53cm en weegt 3660 gram.. Ik kan uren naar hem blijven kijken!! Wij moeten 3 dagen in het ziekenhuis blijven vanwege de keizersnee.. Lekker uitrusten ik ben zo gelukkig!! Ik ga nu maar proberen te slapen kus aan jullie en meiden die moeten bevallen succes !!
 
Van harte gefeliciteerd met jullie mannetje!
Gelukkig heb je alles heel positief ervaren, ook wel eens fijn om te lezen hihi. Geniet van ervan en lekker aansterken voor je naar huis kan!!
 
pff heftig allemaal gefeliciteerd meis , mooi gewicht en lengte ! Geniet ervan en goed aansterken ..
 
Van harte gefeliciteerd met jullie mannetje!

Vervelend zeg dat het niet door wou zetten. Maar gelukkig is jullie zoon gezond ter wereld gekomen!
Neem lekker de tijd en de rust om te herstellen want het is niet niks een bevalling!
Geniet lekker van J'velino Dominic!
 
Hoi hoi,

Gefeliciteerd met jullie mannetje. Geniet ervan.
Wat een mooie naam hebben jullie aan jullie mannetje gegeven.
In welk ziekenhuis liggen jullie,

Liefs van Mariska
 
Terug
Bovenaan