K'ben helaas terug aan deze kant van het forum........ snik....

A

Anoniem

Guest
Balen balen balen, ben week geleden 10 dagen lang bloed verloren. Vorige week maandag echo gehad en het vruchtje was nog aanwezig met een klein beetje beweging.
De rest van de week geen bloed verloren, dus ik kreeg weer hoop. Maar vandaag ben ik op de echo geweest en er was niets meer te zien. De vk zij dat mijn lichaam het piepkleine vruchtje zelf heeft opgenomen zonder iets te verliezen (wel bloed en stolsels voorheen). Ik heb nooit iets uit mij zien komen o.i.d. Dus ik kan het ook niet visualiseren hoe het vruchtje er uit zou  moeten zien. Wel heel jammer. Maar ik had me er al een beetje bij neergelegd dat het over was. We mogen gelijk weer proberen om zwanger te raken. Hopelijk is het meteen raak. We zien wel.

Liefs Annika

Hoi Annika,

Ik wens je veel sterkte bij het verwerken van deze teleurstelling. En hopelijk ben je snel weer zwanger. Houd ons op de hoogte!

lfs joet

He Annika,
Goed je weer te horen.
Het is dus echt ook fout gegaan bij jou.
Hardstikke rot voor jullie..
Ik zelf dus ook twee weken terug een miskraam gehad, en gelukkig wel het vruchtje/placenta goed kunnen zien.
Dit geeft me het gevoel dat het toch echt was, en dat het gewoon niet zo mocht zijn. Heb een paar erg moeilijke dagen gehad, maar nu gaat het wel weer.
Buurvrouwtje bleek ook zwanger, en is dezelfde datum uitgerekend als ik zou zijn geweest..
Moielijk om er zoveel mee geconfronteerd te worden de komende tijd..Maar ik kan goed met haar, en hoop echt voor ze dat het goed gaat, het word hun tweede.
Wij gaan heus wel weer voor de derde, maar doen rustig aan.
Het hakt er wel even flink in hoor.
Hopelijk kun je er ook een plekje voor vinden.
Ik gun het je ook zo..
Groet van R

Wat ontzettend vervelend voor je zeg. Ik heb zelf vorige week twee dagen heel wat bloed verloren en een miskraam gehad . Ik wil je heel veel sterkte toewensen !!

Liefs,
Lei

heel veel sterkte meid!!
Welkom terug, ook al is het niet zo leuk op deze manier.

groetjes Kriebels

Terug
Bovenaan