K - dag!

A

Anoniem

Guest
hallo lieverds,
vandaag heb ik weer een echo gehad, om te zien of ik weer een eisprong had.... nou nee dus!
nu moet ik vrijdag weer komen om te kijken of er dan wel een eitje begint te groeien. maar ik denk van niet.

ik begin steeds meer aan het idee te wennen dat ik mamma blijf van 2 prachtige dochters....
ben ik ook erg blij mee, maar had graag nog een kindje (mischien zelfs 2) gewild:(

dames een fijne avond nog!
kus Famke

Wat vervelend Famke.
Wacht vrijdag maar gerust af. Misschien is het wel zo. Dan pas zal je balen dat je niet naar de afspraak bent gegaan. Sterkte!
cu2heleen
als het langer duurt, clomidbehandeling

He wat een vervelende berichten allemaal. Toch duimen voor een eitje! Succes de komende dagen...

Gats....vervelend zeg!
Had je daar bij de 2 zwangerschappen van je dochters ook last van?
Sterkte!

He gatsie wat een rotnieuws meid! Hopelijk vrijdag beter nieuws.... En je weet wat ze zeggen. Als je je erbij neerlegd dat het niet gaat komen dan gebeurt het juist ;-)

Wat rot voor je. Wij zijn zelf bezig voor de derde en t wil ook niet echt opschieten.
Wat ik zo vervelend vind is dat ik al gezegend ben met twee heerlijke gezonde kinderen en het enige waar ik alleen maar aan kan denken is....ik wil er nog een.
Stom vind ik dat. Het zwanger worden neemt me helemaal over. Ik wil gewoon lekker genieten van wat ik al heb en me niet steeds verdrietig voelen om wat ik niet heb.

Herken je dat?

Nou ja....ga iig genieten van de feestdagen en wie weet kunnen we het in 2013 een beetje loslaten en wie weet komt t dan vanzelf!

Groetjes mama3007

Ps Hoe oud zijn jouw dochter?
Ik heb twee jongens van 4 en 6. En stiekem begint t leeftijdsverschil steeds meer mee te spelen.

Hè bah!!! Hopelijk is er morgen wel een mooi eitje te zien! En zoniet wat gebeurt er dan? Krijg je dan na de kerstdagen weer een echo of moet je dan een ronde wachten? In elk geval veel succes morgen!

xxx

Terug
Bovenaan