k geef t effe op

Hi meiden, allereerst de gelukkigen onder ons VAN HARTE GEFELICITAART!

Zelf ben k helemaal down..Geef het eigenlijk een beetje op..Wordt eigenlijk moe van elke maand al die klachten (al een jaar zonder pil), zal wel PMS zijn, maar dat betekent voor mij 2 van de 4 weken aardig ziek, zwak en misselijk door die hormonen(lichaams eigen)!Betekent vervolgens dat ik van alles (ja ook werk) aan de kant moet schuiven! Ik wil niet zo egoistisch zijn om dan al die zwangerschaps wens aan de kant te zetten hoor, maar ik vind t nu wel zwaar worden en kijk echt uit naar lichtere periodes!Periodes zonder lichamelijke en geestelijke zwaktes!
Maar om daar weer voor aan de pil te gaan..Misschien zijn hier nog meiden die hier ook ervaring mee hebben, en 1 of ander wonder middeltje weten!
Ik besef heel goed hoor dat dit effe een dipje is voor even, maar moest t ergens kwijt, ben best wel teleurgesteld in mijzelf, over dat ik het lichamelijk alleen al zo zwaar begin te vinden, en dan ben ik nog niet eens zwanger!
Wel verder veel suc6 iedereen!
 
Simoon,

Dit kwam ik ergens tegen op internet en vond het eigenlijk wel mooi. Lees vooral de laatste zin goed. Kop op meid, het gaat echt een keer lukken!

Liefs,
Jacqueline

Jouw wens...

De weg die je moet gaan
Is als een puzzel waar je aan gaat beginnen
Er mag geen stukje ontbreken
Met doorzettingsvermogen worden de stukjes een geheel

Jouw puzzel … jouw wens … jouw reden voor iedere traan
Het gemis wat diep in je brandt
Het gaat je verstand te boven
En je vraagt je af: Waarom ik.. waarom wij?

Al ben je nu wellicht ontdaan
Weet je niet meer waar je moet beginnen
Heb je het gevoel dat dit je zal breken
Weet dan: Hoop doet leven!
 
Heeee Simoon!!!!!
Moet ik nou jou er doorheen slepen?? Kom op meisje! Onze tijd komt nog wel. En probeer te blijven denken aan wat je straks misschien ooit in je armen houdt. Sterkte meisje!!
 
Lieve Simoon,
weet je,ik voelde me vorige maand en die maand ervoor ookzo..
ik heb geprobeerd me er niet meer teveel mee bezig te houden en raar maar het werkt.
nou heb ik momenteel ook wel wat afleiding(bruiloft in aug en we hebben een huis gekocht)maar het is voor mij geen prioriteit nr.1 meer.heel raar.
geweldig als het gebeurt,maar zo niet komt het wel. lees hier nog wel bijna elke dag en reageer,maar daar blijft het bij.zijn nu in ronde 8 maar ik geloof er heilig in dat onze tijd komt ook die van jou! moeilijk he?
nou meis hopelijk krijg je door alle berichtjes weer wat moed en hoop om door te gaan!
succes en sterkte!
gr. petra
 
Thanx voor die warme reactie's hoor..
Ik ga maar s een poging bij een homeopaat wagen, dat die wat klachetn kan verminderen ofzo..
Enne afleiding zat hoor..ga me lekker op de marathon draven focussen!
 
Je zit er even helemaal doorheen hé.

Maar nu drijven er donkere wolken boven je, maar ik beloof je de zon komt er weer door heen

Heel veel sterkte
Veel liefs
Brenda
 
Terug
Bovenaan