'k had morgen mijn 20 wk echo gehad.......

hallo meiden,

eigenlijk had ik morgen mijn 20 wk echo gehad, maar helaas, is ons kleine kindje overleden..
het is nu bijna 3 wkn geleden, kon er niet toe komen, om het hier te schrijven.. maar wil het toch even kwijt. ik (was alleen) moest naar de vk voor contole, ik was toen ruim 17 wk zwanger, en daar toen bleken er geen harttonen te horen, heb daar gelijk een echo gehad, toen kreeg ik te horen: sorry, maar het is niet goed met jullie kindje.. (en dan moet je het je man, en je 2 kinderen nog vertellen....)
echt vreselijk, ik ben de vlgde dag naar het zk huis gegaan en ben daar in geleid, en ben bevallen van een heel klein zoontje. het was allemaal erg heftig, we hebben veel steun gekregen en meeleven, dat doet heel goed. maar ook zijn we nog wel erg verdrietig. we mogen gelukkig wel veel troost putten uit ons geloof en bidden om kracht.

ik wens jullie verder allemaal wel een voorspoedige zwangerschap en zal zo af en toe nog wel op deze site kijken... al blijft het pijnlijk.

Jezus wat erg! Ik wens jullie heel veel sterkte met dit enorm grote verlies. Ik hoop dat jullie veel troost kunnen vinden bij elkaar. Had dit niet verwacht na 17 weken zwangerschap! Ben er gewoon van ontdaan.

Wat vreselijk!!! Natuurlijk heb je veel verdriet en blijft het pijnlijk....
Fijn om te horen dat jullie wel veel steun krijgen.
Ik wens je heel veel sterkte en je man en kinderen natuurlijk ook.

meid wat ontzettend, val er gewoon stil van, zoiets verwacht je niet meer met 17 weken. Weten jullie of er iets "mis"was met jullie kindje, waardoor dit gebeurde?
Of heb je 'pech' gehad?
Wens jullie veel sterkte met het verlies van jullie zoontje
veel liefs Jacqueline

och jeetje meid....meen je niet!!!! wat verschrikkelijk nieuws! gelukkig hebben jullie veel steun en medeleven kunnen ontvangen!
ik zal ook voor jullie bidden meid...
veel sterkte!
xx

Tjonge dat is heel erg!
Ikzelf ben van het septemberforum en neus af en toe wat rond.
Ik wens jullie heel veel sterkte, en ontzettend fijn dat jullie sterkte uit jullie geloof kunnen putten.

Terug
Bovenaan