(K)raamvisite geboorte kaartjes

<p>Op 4 juni verwachten wij ons eerste kindje. </p><p>Nu zijn wij bezig met het uitzoeken van een geboorte kaartje.</p><p>Ik vraag me af of we het kunnen maken om er een kaartje bij in te doen waar opstaat dat wij geen raamvisite willen. </p><p>Het idee alleen al maakt mij erg verdrietig.. Ik heb dan liever dat ze even niet komen. </p><p>Wat denken jullie? </p><p>En hoe zou ik dat netjes kunnen verwoorden?</p>

Je kan het zeker wel maken vind ik. Maar zou het ook nodig zijn? Verwacht je dat er mensen zijn die onaangekondigd voor het raam komen staan?
Wij vermelden, net zoals bij de eerste niks over kraamvisite. Mensen weten wel dat ze moeten bellen van te voren. En nu in juli waarschijnlijk gewoon lekker niet mogen komen. Maar als je denkt dat ze wel gewoon komen zou ik idd een apart kaartje toevoegen 

Ik ben 11 mei uitgerekend  
en we zetten niks ophet  kaartje .  Ik vind dit sonde om later terug te lezen  en niet iets wat op een geboorte kaartje hoort 
Misschien kun je er een appart briefje/kaartje bij doen. 
Wij laten de telefoon nummers enz weg. En ik denk dat mensen  wel begrijpen dat  we geen kraamvisite doen. 
Ook aan raam visite moet ik niet denken.  Ik heb ook liever dat ze niet langs komen. 
Ik heb dan ook zoiets als de  mensen die ons nummer hebben bellen daarvoor dan weiger ik dat ook gewoon.  
Is dit ook niks voor jou dan ? Ipv het op een kaartje te zetten gewoon persoonlijk tegen de mensen te zeggen die bellen of appen?
?

Wij zij. 7 juli uitgerekend, ik wacht het allemaal even af en kijk tegen die tijd.
misschien is het dan al wat afgezwakt en is het prachtig weer waardoor je toch een aantal mensen kan zien.. achterom naar binnen in de tuin op veilige afstand ofzo.
gelukkig duurt het nog even voordat er een beslissing gemaakt hoeft te worden en ik neem aan dat mensen niet onverwachts voor de deur staan, anders een apart getypt briefje erbij zodat het niet op het geboorte kaartje staat, zou het zelf zonde vinden om het erop te zetten. 

Terug
Bovenaan