K*T dag

Hoi allemaal

Er zijn een hele hoop blije mensen. Ik niet........ Ik heb een @#$%^&8 dag. Kan ook niet echt blij zijn. Ik ging vanmorgen naar de kapper (was nodig en knap je van op) Kom ik daar een bekende tegen en die vraagt hoe het met me gaat. Ik vertel dat ik betere momenten heb gehad en vertel dat vorige week mijn kleintje is overleden. Wordt daar ff overheen gelopen. Ik moest blij zijn dat zij eindelijk oma gaat worden en dat bij ons de volgende keer alles goed zou gaan, want het was pas de 1ste ivf.
Sorry hoor, dit was niet mijn eerste mislukte zwangerschap en ik had nooit verwacht dat het fout zou gaan. En nu moet ik blij zijn. Ben ik niet en wil ik vandaag ook niet zijn.
aahhhhhhh.............

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,

Ik kan het me voorstellen hoor hoe jij je voelt.
Ik heb dat namenlijk vorig jaar meegemaakt, ik had toen ewen buitenbaarmoederlijke zwangerschap waardoor ik bijna van het leven beroofd ben.
En iedereen zegt altijd volgende x beter, maar het is wel heel moeilijk, want zo is het gewoon niet.
Je mag hopen dat het een volgende x lukt, en dat hoop ik voor je.
Ik hoop ook zkr dat je volgende poging gaat lukken en dat je dan net zo blij mag zijn als ik nu.
Hou moed meid!!!
Zal voor je duimen.

Liefs Sylvia

Hoi Lydia,

wat zijn er toch veel domme mensen. Die reactie van haar wil je helemaal niet en het is leuk dat zij oma wordt maar dat was niet een erg goed moment van haar omdat te vertellen.

Waarschijnlijk snapt ze ook niet hoeveel je er voor over moeten hebben (hoelang  je al bezig bent, energie, en mentaal gezien) en dan gaat het ook nog mis!   Balen meid! Lucht maar lekker je hart hier bij ons.

Liefs, Belle

Hee Lydia,

Zullen we elkaar een hand geven...
Ben super super chagerijnig vandaag....
Mijn RD zijn gearriveerd en op zich ben ik daar wel blij mee, want dan kunnen we verder.
Maar mijn humeur is echt vreselijk!
Ik heb vakantie en manlief is vandaag vrij....
Nou gezellig is anders.... we kijken regelmatig heel boos naar elkaar....
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR hopelijk morgen weer een betere dag.

Voor jou ook.... hoop ik.....
Wat een raar mens zeg... trouwens daar bij de kapper. Lekker boeien dat zij oma wordt... Jij voelt je klote... en dan zo'n opmerking. Wat zijn er toch domme mensen...

Liefs ook een beetje depri peetje

Hee Lydia,

Hoe is het nu met je?
Is je humeur weer een beetje beter???
Hier gaat het wel weer.
Een paar vreselijke dagen gehad en vandaag wel weer wat lekkerder in mijn velletje.
Alleen vreselijke hoofdpijn en veel bloedverlies....

Hou je taai he meid.

Liefs,
mama Peet

Hoi mama Peet

Hier zijn de donder wolken ook verdwenen. Heb 2 dagen geleden mijn man mee uit eten genomen en dat heeft heel goed geholpen. En heb vandaag nog ff kunnen klagen bij mijn moeder, dat doet ook wonderen.
Mannetje en ik zijn spullen wezen halen voor onze kampeervakantie over 6 weken. Krijg er al zin in.
Ik voel me goed, alleen een enorme knoop in mijn nek (komt door de operatie) is nog niet weg, de fysio is daar gisteren hard mee bezig geweest. Zelfs hij krijgt de knoop er nog niet uit (heb een dubbele whiplash gehad een aantal jaren geleden en met rare bewegingen zit alles vast)
Goed om te lezen dat jij je ook weer een stuk beter voelt.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan