K%#@$t huisartsenpost !!!!

A

Anoniem

Guest
Hi dames,

Help!! Wat zouden jullie doen  of heeft iemand ervaring?

Ons zoontje (ruim 14 maanden) heeft sinds 3 dagen een oogontsteking. Hij heeft gel gekregen voor in zijn oogjes, maar daar reageerde hij niet goed op, met als gevolg dat zijn hele oogjes vanmorgen dichtzaten. Het leek wel alsof hij op zijn ogen was geslagen, alleen de kleur blauw ontbrak. Waarschijnlijk is hij allergisch voor de gel en dus hebben we nu druppeltjes. Sinds een uur of 17:00 heeft hij een aantal bultjes (lijken wel puistjes) op zijn oogwit. Ik vind het echt doodeng!!! (het zijn toch zijn oogjes.....)
Ik heb de huisartsen post gebeld en daar zeggen ze op basis van de telefoon , hoort erbij is vocht. Ik heb het net gegoogled, maar kom het nergens tegen. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Alvast bedankt, groetjes van een bezorgde moeder, Charlotte

als je er niet gerust op bent er op staan dat ze er
even naar kijken
degene achter de telefoon in naar mijn inzien geen arts
of heb je de arts gesproken
beter een keertje voor niets dan te laat  
 en dat erbij daar is de huisartsen post toch voor laat
je niet afschepen door een assistent dat proberen ze hier ook vaak
laat je even weten hoe   gaat

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ik ben het met Bianca eens. Als je er niet gerust op bent moet je er gewoon naar laten kijken hoor!
Beterschap voor de kleine!
Groetjes mv Thom

Hoi,

Ik zou zeker nog eens bellen of eigenlijk zou ik in de auto stappen en naar de post gaan of naar de Eerste Hulp.
Vooral omdat het de oogjes zijn, zo eng!

Groetjes Nanda, mv Tess

hup in de auto! Ik zou er denk ik ook een arts naar laten kijken hoor!

Ik sluit me aan bij de bovenstaande reacties, ik zou even bellen en dan eisen dat ze er even naar kijken. Ik vind dat ze dat in het geval van een kindje zeker moeten doen.
Succes!!! laat je nog even weten hoe het gegaan is?

groetjes Daniëlle

Ik zou meteen in de auto stappen en dat mens aan de telefoon negeren.
Als moeder zijnde weet je precies wanneer het mis is! Hm ik spreek uit ervaring.

Sterkte ermee

Hoi Charlotte

Hopelijk heb je de adviezen opgevolgd en ben je naar een arts gegaan..... Als je het niet vertrouwt: gelijk laten kijken hoor, het gaat wel om z'n oogjes!!!

Sterkte meid en laat je ons nog even weten hoe het afloopt?
Groetjes,Susan

Terug
Bovenaan