A
Anoniem
Guest
Sorry voor de titel!! Maar Lyanne was vandaag de hele dag strondvervelend, wilde niet eten, niet drinken, niet slapen de hele dag niet, echt helemaal niets, alleen maar bij moeders hangen!
Nu weet ik dus waarom, ze is weer hardstikke ziek! Weer zo'n nare hoest en net tijdens zo'n hoestbui, moest ze weer spugen. De vorige keer dat dit begon had ze bronchitis, ik hou mijn hart dus vast!!!
Ik hoop daarom dat jullie begrijpen dat wij morgen niet komen, dat lijkt mij gewoon heel onverstandig.
Ik baal er zo van, had er zo veel zin in. De tas staat al gepakt in de keuken, camera er naast, buggy in de auto.
Maken jullie aub veel foto's????
Echt sorry dat we niet komen, maar ik kies nu even voor mijn kleine meid.
Groetjes, Marieke
Nu weet ik dus waarom, ze is weer hardstikke ziek! Weer zo'n nare hoest en net tijdens zo'n hoestbui, moest ze weer spugen. De vorige keer dat dit begon had ze bronchitis, ik hou mijn hart dus vast!!!
Ik hoop daarom dat jullie begrijpen dat wij morgen niet komen, dat lijkt mij gewoon heel onverstandig.
Ik baal er zo van, had er zo veel zin in. De tas staat al gepakt in de keuken, camera er naast, buggy in de auto.
Maken jullie aub veel foto's????
Echt sorry dat we niet komen, maar ik kies nu even voor mijn kleine meid.
Groetjes, Marieke