K#T marktplaats!!!

A

Anoniem

Guest
Sorry lieve meiden maar aangezien manlief niet thuis is en ik even moet afreageren.
Ik heb al een tijdje de maxi-cosi van Linde op mp staan en kreeg nu eindelijk na een aantal te lage biedingen een serieus bod.
Dus een mail gestuurd, zij wilde hem opgestuurd hebben maar wist niet hoe en wat, weer een mail over hoe en wat. Vervolgens hoor ik niks meer en krijg ik een hoger bod.
Dus 1e dame een mail gestuurd of ze nog interresse heeft en dame 2 een mail gestuurd dat ik al met iemand bezig was maar haar zsm iets laat weten.
Haken ze allebei af want ze hebben al een andere, kan natuurlijk maar ik baal daar zo van, laat het even weten en verwijder je bod!!!
Ben ik nou echt te netjes voor dit soort dingen?...nou ja waarschijnlijk wel dan.
Sorry Sorry voor mijn gezeik hierover maar het zit even hoog en ik moet het even van me afschrijven.
Ga zo de maxicosi maar op e-bay zetten ofzo, wie weet leverd dat iets op.
Enne als je iemand weet voor een supermooie maxi-cosi topline wagtail incl. voetenzak die er nog als nieuw uitziet!!! laat het me maar weten.
Alleen serieuze gegadigden aub...hahahaha!!!!
Dank je voor het lezen!!! ik weet het gaat nergens over maar ik heb me even kunnen afreageren.

groetjes Daniëlle.

Nou ik kan je de handschudden. Ik heb mijn salontafel op mp gezet en iemand wilde m dolgraag hebben, ben met haar bod eens (25 euro lager dan dat ik ervoor wilde hebben) en ze wil hem zo snel mogelijk hebben nou dat kon ook. Zegt ze tegen mij dat ze al een ander hebben gekocht. Het is al een keer eerder gebeurt met die salon tafel. Hadden wij hem verkocht aan een vrouw en ze zou op zaterdagochtend om 10 uur die tafel ophalen. Ik wachten wachten wachten en om half 12 was dat mens er nog niet. Ik op internet kijken had ze de avond ervoor om 11 uur een berichtje gestuurd dat ze ervan af zag  
Liefs Esther

Ja, zo heb ik mijn trouwjurk op diverse sites staan. Ook een tijdje Marktplaats gehad.
Dat ding was rete duur, bieden ze 175 euro!! Nou, dan gebruik ik 'm nog liever als theedoek!
Maar goed, er is ook zoveel keus. En mensen die het geld er voor over hebben die kopen wel een nieuwe. Misschien kom ik nog 's iemand tegen die 'm heeeel graag wil hebben. (of hij beland over 10 jaar in de verkleedkist).
Liefs Nelleke

Ben ik dan zo ´n geluksvogel met MP. Vorig jaar had ik een teakhouten ligbed erop gezet, na een aantal biedingen kwam ik met een mevrouw overeen dat ze hem zou komen halen. Maar ze kwam maar niet, dus gemaild dat ze de helft moest overmaken omdat ik geen stalling was voor spullen. Dus madame heeft de helft overgemaakt. Dit voorjaar stond dat ding er dus nog steeds. Dus haar een mail gestuurd of er nog interesse is en ik hoorde maar niets. Dus heb hem nog een keer naar haar gestuurd... Weer niet heb toen een termijn gesteld wannneer ze moest reageren en je raad het al nog niets. Dus weer opnieuw op mp gezet en kreeg het dubbele ervoor. Deze mensen haalden hem direkt op. Heerlijk want nu heb ik dus de kostprijs binnen gekregen......

Maar idd. ook veel mensen geven na hun bod niet meer aan dat er geen interesse is en daar baal ik dan ook wel weer van.

Groetjes Jolanda

Ik bied 15 euro voor de hele set
Hihi,.. Lekker blijven lachen, ritsje open en zelf heerlijk in die voetenzak kruipen in de maxicosi voor de tv!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan