K*T NACHT GEHAD

A

Anoniem

Guest
Vanacht was een regelrechte k*tnacht.Mijn zoontje had koorts en dus steeds er uit voor hem(vind ik normaal niet erg).Maar nu verschrikkelijke kuitkrampen in mijn benen.Zo erg dat je in 1 keer rechtop zit te gillen.En dat 2 keer in ieder been 1 keer.Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje had ik dit ook en er heeeft iets geholpen maar ik weet niet meer wat.Wie heeft er tips?Mijn benen doen   nu zo zeer dat lopen pijn doet net spierpijn.

Ja op de zwangerschapsgym zeiden ze dat je voor het slapen gaan even een oefening moet doen, die gaat als volgt:

Je gaat op je rug liggen met opgetrokken benen.
Je legt de kuit van je rechterbeen op de knie van je linkerbeen en gaat rondjes draaien met je voet.
Dit doe je zo ook bij je andere been een stuk op 20x en dan drie keer per been.

Ik moet zeggen ik doe deze oefening heel trouw en heb geen last van krampen (ook drink ik bijna geen zuivel, dus.....).

Je kunt dus ook wat meer zuivel producten nemen, kan calciumgebrek zijn...

Succes

X Saskia
34.6 wk

Jeetje meis wat vervelend zo'n uitputtingsslag. Voortaan toch maar manlief eruit laten gaan misschien? Ik kan je helaas niet adviseren over die kramp in je benen.

Sterkte ermee!
gr.Ing

hoi
ik heb er ook zo last van gehad, met mijn vorige zwangerschap, ze zeiden van je moet meer kaLk tot je nemen, deed ik al dus dat hielp bij mij niet.
toen kreeg ik de tip een stuk zeep onder je matras, ik vond het eerst raar weer zo fabeltje toen zei mijn man joh probeer het gewoon, dus ik het geprobeerd en wonder boven wonder het hielp ik heb er nooit meer last van gehad.nou veel sucses ermee ik hoop dat het bij jouw ook helpt.
groetjes cyn.

3x per dag een strekoefening wil ook helpen. Het is een beetje moeilijk uit te leggen zo, maar de oefening is dezelfde als die je voor een warming up voor sport zou gebruiken.
De oefening gaat als volgt.
Ga een stukje van de muur af staan met je gezicht naar de muur toe.
Leg je armen gestrekt  op de muur. Stap naar achteren.
Rechtervoet voor, linkervoet naar achter brengen en strekken maar (probeer je hak naar de grond te brengen. Dan wisselen.
Linkervoet voor, rechtervoet naar achter brengen en strekken maar.

Hoi,

Ik heb dat ook kramp in m,n kuiten en boven benen.
Weet niet hoe het komt. Had dit met de 1ste niet.
Maar ik kom zowiezo de laatste weken slecht in slaap ook.
Weet niet hoe ik moet liggen.
En heb het ontzettend warm vooral m,n voeten worden erg warm :s
Geen idee hoe het kan maar zal er wel bij horen.
Moet alleen nog dik 8,5 weken.

Groetjes

Terug
Bovenaan