K*T PIL

A

Anoniem

Guest
Hi luitjes

Even een klaag zang.

Ben nog niet zo lang gestopt met de pil,
2 1/2 week, en wordt gek van mezelf.

Ik heb echt hele dagen last van mijn buik. Nu sinds een dag of 3 niet echt krampen meer maar echt een heel opgeblazen gevoel. Normaal span ik m'n buik altijd aan omdat dat nou eenmaal beter staat (tja, kheb geen maatje 38)
maar dat gaat gewoon niet nu. Hij voelt 'vol' aan. (en dan moet ik natuurlijk net het berichtje hieronder lezen dan wordt je helemaal gek van jezelf!!)

Hij staat helemaal bol. Ik weet niet wat er daar allemaal aan de hand is maar ik hoop dat het snel ophoud.

Ik ruik ook meer dan normaal.
Maak mezelf dus helemaal gek. Denk steeds zou ik dan toch gelijk zwanger zijn?!?

Belachelijk natuurlijk. Ik wil er ook absoluut niet van uit gaan maar maak mezelf wel lekker gek zo.

Ik weet dat je lichaam je heel erg in de maling neemt de eerste tijd na het stoppen met de pil maar ik had gehoopt dat minder van deze vage klachten zouden zijn.

Maar ja... niets aan te doen. Maar gewoon mijn NOD afwachten en hopen dat het of toch raak is of dat ik gewoon snel een ongi krijg en weet dat het in ieder geval goed zit.

Sorry voor de klaagzang maar ik moest het ff kwijt. Denk op het moment nergens anders meer aan!

THANX
XX Bieb.

Ik herken me hier helemaal in, ik ben 3 weken gestopt met de pil en ook ik word gek van mezelf.
Ik voel alles, heb pijn in mijn rug, inderdaad precies dezelfde buikklachten en ik ben misselijk.
Mijn tepels doen al zeer als ik er naar kijk!
Continu twijfel je aan je eigen lichaam, voel ik dit nu echt of wil ik gewoon graag zwanger worden???
Terwijl het nog anderhalve week duurt voor ik ongi moet worden heb ik al twee testen gedaan, niks natuurlijk!
Argh, ik snap precies hoe je je voelt!!!!
K*TPIL!!!!!!!!!

Fijn te horen. Lullig voor jou natuurlijk maar soms voel ik me echt remi! Dan ben ik blij te merken dat ik niet de enige ben.

Ik moet me ook echt inhouden om niet te testen terwijl ik weet dat er nog niets uit komt. Weet niet eens zeker ofdat ik al een eitje heb gehad! (denk van wel maar ik vond dat veel te vroeg in de cyclus maar ja... je weet het niet)

Ik ga dus proberen zeker nog 2 weken te wachten met testen. Dan ben ik 28 dagen op weg sinds mijn laatste ongi. Ik sta op de NOD lijst voor 7 september. Maar ben bang dat ik niet kan wachten tot die tijd.

In de tussentijd maar gewoon lekker verder "klussen" met m'n vriend. (zolang ik niet te veel last van mijn buik heb)Moet zeggen dat ik dat nu wel veel leuker vind dan toen ik de pil nog slikte.

Jij moet dus over een week of 1 1/2 ongi worden. Nou ik duim voor je. Duim jij voor mij? Kunnen we misschien wel samen naar het mei formum!!

Gr. Bieb.

Hi bieb!
ben ook net gestopt met de pil en had zondag mijn NOD!
nog niet ongi, maar dat kan natuurlijk kloppen, alles moet nog op gang komen. en TOCH het ik het idee at het raak is, maar inderdaad, zondag nega getest. ik ga denk woensdag een test doen, weet niet of het zin heeft, maar ben misselijk, buikpijn e.d
ik praat het mezelf niet aan, want voel het echt!!!
jullie horen het nog..
liefs andrea

Hai meiden,

Speciaal voor jullie en alle andere meiden die een oppepper kunnen gebruiken.

even kopieren en in adresbalk plakken als je niet direct kunt doorlinken)

http://64.4.46.250/cgi-bin/linkrd?_lang=NL&lah=a5b9962c26fd97bf98b6fa05b098a0aa&lat=1092758308&hm___action=http%3a%2f%2fecardview%2ehallmark%2ecom%2fhmk%2fWebsite%2fgreeting%2ejsp%3fbae%3d3%26mailID%3dBAE_ECARD_Order%26id%3dEG5079%2d569709%2d22215479%26userID%3d0

Liefs,
Jade

Hoi,

Ik sluit me compleet bij jullie aan. Ik ben ook 3 weken geleden met de pil gestopt, denk ook van alles te ruiken en te voelen, en oh wat herkenbaar zijn die tepels. En ik heb ook het idee dat ik mijn eisprong eerder heb gehad, vreemd he.
nog 1 1/2 tot 2 weken dames, dan weten we meer.
suc6 Gabrielle.

Trouwens bedankt dat jullie op mijn berichtje hadden gereageerd, over ongi eerder? Maar jullie weten dus niet of je dan ook eerder ongi kan worden?
Groetjes Gabrielle.

Hier ben ik nog een keer, heerlijk om te horen dat ik niet de enige ben.
Heel herkenbaar was de opmerking: Ik voel me echt anders, ik praat het mezelf niet aan.
Precies!!!! Mijn lieve vriendje zegt dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn.
Makkelijk te zeggen als je niet kotsmisselijk bent, het gevoel dat je tepels uit je beha lopen van de pijn, en buikpijn!!!
Ook moet ik vreselijk vaak plassen, vooral s'morgens als ik al 3 keer ben geweest, en ik jank ook supersnel de laatste dagen.
En nee, ik praat het mezelf niet aan!!
Ik duim voor iedereen, succes de komende dagen/weken, en ik hou jullie op de hoogte, ik hoop jullie mij ook!!!

Terug
Bovenaan