k*t, vandaag ongie geworden!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik weet niet of jullie mijn verhaal hebben gevolgd de afgelopen week maar ben vandaag toch ongie geworden.
Was al 6 dagen over tijd en had allerlei syptomen maar............ helaas. (k*tzooi)
Ik weet nu dus ook  dat ik een onregelmatige cyclus heb en het  daarom moeilijker is om uit te rekenen wanneer  m'n eisprong is en wanneer k ongie moet worden,
dubbel balen dus!
Maarja eens zal t toch een keer raak zijn zullen we maar denken dus op naar ronde 3!

Liefs Fem(mi)  

p.s. Weet iemand waar ik die tarwekiemoliecapsules kan halen?
Die kunnen toch helpen om een regelmatigere cyclus te krijgen?

Hoi Femmi

Ik ben sinds anderhalve maand tarwekiemoliecapsulles aan het slikken in de hoop dat mijn cyclus korter en regelmatiger wordt. Ben dus benieuwd.
Bij de Kruidvat kun je ze halen, maar bij mij waren ze uitverkocht dus heb ik ze bij de DA gekocht. Een maansteen moet ook helpen zeggen ze.
Is echt klote hè als je niet weet wanneer je eisprong is?  Moet je verplicht om de dag blijven klussen  hahaha.

Succes.

Liefs Benthe

Hoi,

Ik heb ook een onregelmatig cyclus, dat is inderdaad erg #@$%.
Het is nu 33 dagen en nog geen spoor van de duveltjes maar de test was 2 dagen geleden ook negatief. Nou ben ik ook nog maar 2,5 maand geleden gestopt dus dat is misschien ook te kort....
Ik ga denk ik van het weekend ook van die tarwekiemcapsules halen. Kun je daar gewoon mee beginnen ?

Hey Femmi,

Zwaar irritant een onregelmatige cyclus en dat je lichaam je zo voor de gek houdt.  Ik heb zelf helemaal nog geen cyclus en ben begin januari gestopt met de pil . Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maareh IK WIL ONGESTELD WORDEN!! Dan weet ik tenminste dat er iets gebeurt daar. Ik hoop dat het bij jou snel raak is.
Volgens mij kun je direct beginnen aan die capsules.

Groetjes

He Femmi
Zijn we ook nog op dezelfde dag ongi geworden. Baluh he. Maar goed ik dacht dat jij naar ronde ging maar het is ronde 3. nou maar weer wachten tot begin april. duurt dan weer zo lang...

Hoi Pam,

Echt balen zeg dat je t toch ook nog bent geworden!
Maar net wat je zegt op naar de volgende ronde, het is niet anders.  
Ben sinds december gestopt met de pil dus in principe is dit ronde 4 maar  toen hebben we  maar  1 keer zonder cd geklust omdat we eigenlijk pas in januari echt wilde beginnen.(we wilden eigenlijk zelfs pas in juni beginnen maar ik kon niet meer wachten en heb m'n vriend er  van kunnen overtuigen dat die paar maanden ook  nix uitmaken, toch?)
Vind het wel balen dat  k (en jij) nu weten dat we n onregelmatige cyclus hebben.
Zit er  aan te denken om ook die tarwekiemoliecapsules te gaan halen, jij?
Suc6 weer met klussen en tot snel!

Liefs Fem(mi)    

nou je bent niet alleen hoor! ben ook net ongi geworden en heb een flink potje staan janken had zo het gevoel dat het dit keer wel raak zou zijn.
op naar ronde 13 en morgen de gyneacoloog bellen want ik ben het goed zat.
succes met de volgende ronde.

groetjes Ruby

Terug
Bovenaan