k*t, weer negatief!?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Heb net een Clearbluetest gedaan (na  3 apothekerstesten afgelopen week) en ook deze geeft negatief aan!
Ben nu vier dagen over tijd en het ziet er niet naar uit dat ik niet  ongie ga worden maar ook niet dat ik zwanger ben dus ik weet niet wat er aan de hand is.
Pam en Moon (en alle anderen natuurlijk)  ik hoop dat het voor jullie beter uitpakt want van dat wachten word je echt zot!

Liefs Fem(mi)

lieve fem,
volgens mij is het ook beter om om de drie dagen een test te doen, anders is het hcg hormoon in je urine nog niet voldoende toegenomen als je zwanger bent.
het is ook zonder van je centjes(kun je beter een leuke rammelaar van kopen als je wel zwanger bent toch)
ik zou zeggen probeer het over drie dagen nog eens,als je nog niet ongi bent.
succes, ik
groetjes jook

dus je moet nòg langer geduld hebben!!! vreselijk is dat he???
voor jou is er tenminste nog een beetje hoop...
ik heb vanmorgen een test gedaan en die was 'niet zwanger'.
had me er al een beetje bij neer gelegd dat het waarschijnlijk toch niet zo was.
dus we gaan op   naar de 7e ronde....
verlies alleen een beetje mijn hoop, begin nou een beetje te twijfelen aan mijn eigen lichaam.
wat als ik helemaal niet zwanger worden kan??????
het duurt al zo lang....
en voordat we naar de ha kunnen, moeten we nog 6 maanden wachten.....

vreselijk is dit...

Nou Femmi, probeer gewoon maar weer 3 dagen te wachten en ben je dan nog niet ongi dan maar weer testen....

veel succes,  voor je, groetjes moon

Hoi hoi,

Je hebt helemaal gelijk Jook maar vind het zo vreemd want ik dacht altijd dat je na 1 dag overtijd al kunt zien aan zo'n test of je zwanger bent. Maar dat zal wel niet dan.
Ik word echt gek van die onzekerheid, k heb nu zelfs zoiets van dan maar ongie zodat k weet dat er nix anders aan de hand is. Heb namelijk ook al bijna n week regelmatig  last van buikpijn/krampen en afgelopen woensdag moest k urine afgeven bij de ha. (omdat ze misschien dachten aan n blaasontsteking) Geen blaasontsteking maar wel wat ontstekingscellen in m'n urine, maar volgens  de ha hoeft dit nix te betekenen.
Was  er op dat moment wel gerust over maar nu ondertussen niet  echt meer omdat k bang ben dat er misschien iets met m'n eierstokken is ofzo.......k weet ook niet.
Als k t goed zie ben jij in ieder geval wel zwanger en daar wil ik je van Harte mee Feliciteren!  (en je dochtertje is volgens mij ook bijna jarig dus ook daarvoor alvast Gefeliciteerd!)

Wat jammer voor je Moon dat  t toch je ongie is geweest afgelopen week.
Ik snap helemaal wat je bedoelt met  het beginnen te twijfelen over je eigen lichaam.
Ik zit pas in ronde drie en maak me nu  al hardstikke druk over als het...........
Misschien dat  juist daardoor m'n ongie zolang wegblijft en k zoveel last heb van  buikpijn/krampen enzo. We wachten maar weer af.
Aan mij heb je vandaag misschien niet zoveel omdat k het zelf allemaal  effe niet weet, maar zal  in ieder geval flink voor je duimen komende maand!
Wanneer is je volgende NOD?  

Ik heb het zelfde, ronde 3 en nu al denken dat je lang moet wachten. Ik heb er eerder nooit bij stilgestaan over die onzekerheden maar het hoort er helaas bij. Wel balen hoor Moon. Ik kan je geen advies geven sorry ik ben nog niet zo ver en ik heb niet echt een idee hoe ik me voel als ik naar ronde 7 zou gaan. Hou de moed erin he..
Kan iemand mij trouwen uitleggen waar NOD de afkorting van is. Ik begrijp wel wat er mee bedoelt wordt maar kan die afkorting niet plaatsen....of zeg   ik nu iets heel doms

Terug
Bovenaan