K*tdag!!

Sorry voor de titel, maar ik heb vandaag gewoon een gigantische rotdag!
Was er door alle steekjes ed een beetje vanuit gegaan dat het deze keer in ronde 21 wel raak zou zijn. Niet dus...
Sterker nog, netje op tijd (volgens mij klokslag 12 vannacht) ongi geworden! Dat is niet lekker wakker worden op je NOD als er teken zijn geweest van een mogelijke zwangerschap.

Straks de gyn even bellen voor een afspraak voor de HSG en hopen dat er deze maand plek is!
Ik zit echt wel flink te balen nu... De aanloop naar deze ongi voelde echt totaal anders dan anders en dat incl. de steekjes linksonder had ik stille hoop dat het raak zou zijn dit keer.

Ik snap echt mijn lichaam niet meer... De ongi is ook al meteen met stolsels, dus en tussendoor bloeding of zoiets is het ook niet... Blegh...wilde dat ik vandaag een baaldag op kon nemen...

Op naar de volgende ronde dan maar weer...

Liefs Daisy

Lieve Daisy,

Oh meis, het zit je niet mee hè! Ik snap heel goed dat je een rotdag hebt. Je hebt elke keer toch hoop, zeker deze ronde, met andere voortekenen. Dan is de teleurstelling des te groter.
En het is zo frustrerend dat je niet van je eigen lichaam op aan kunt. Ik denk dat iedereen op dit forum dat gevoel wel kent. Ik helaas wel in ieder geval!

Ik hoop in ieder geval dat er plek is voor de HSG.

Nou meid, heel veel succes. En wees een beetje lief voor de kindjes in je klas ;-)

Liefs en sterkte!
XX Marieke

Hoi Daisy,

Echt balen voor je. Het is logisch dat je zo teleurgesteld bent nu je voortekenen dacht te merken van een zwangerschap.
Ik ga voor je duimen, dat er deze maand plek voor je is voor de HSG.
Sterkte en succes!

Liefs,
Krissy

Hee Meiss!

Wat ontzettend k*t!! Ik had echt gehoopt voor je dat het raak zou zijn! Onze lichamen kunnen ons erg voor de gek houden met al die misleidende kwaaltjes :( ik ben nog steeds aan het afwachten tot mijn ongi komt..dag 37 inmiddels..maar ja ik voel niks..alleen obstipatie maar daar heb ik vaker last van..

Ik hoop voor je dat er plek is voor de HSG! Dan word er in ieder geval wat gedaan!

Verwen jezelf vandaag even met wat leuks, ik ga mezelf meestal verwennen met een nieuw kledingstuk. Shoptherapie werkt voor mij erg goed!!

Liefs!

Hey meis,

Wat kl*te, zeg! De duimen draaiden zo hard voor je rond :(..... Hopen dat er snel plaats is bij de HSG!

Maandag hebben we ons gesprek bij de gyn. Dan krijgen we uitleg over de kijkoperatie en zetten we hopelijk snel een datum. Als de kijkoperatie goed is verlopen, gaan we beginnen met IUI.

Oh, en bij mij werkt shop-therapie trouwens ook altijd erg goed!!! Of 'n groot stuk chocolade.... Even jezelf verwennen.

Liefs

Thanx voor alle lieve berichtjes!

Straks een grote zak satéchips halen, lekker op de bank neerstrijken en verder even niets!
Vanavond lekker paardrijden, daar knap ik altijd wel even van op!

Een positief puntje: Er was plek voor de HSG, maandag 7 maart om 14:40 uur! Is wel mijn eisprong geweest, dus ff een weekje met condoom! Klinkt wel erg vreemd als je juist zwanger wilt worden!

De kinderen in mijn klas hebben mijn humeur gelukkig al een heel stuk verbeterd!

Liefs Daisy

Ha Daisy,

Gelukkig hebben de kids je humeur weer verbeterd :) En nog één dagje, dan heb je lekker een weekje vrij!

Fijn dat je maandag 7 maart terecht kunt. Spannend, maar goed dat er dan actie is lijkt mij. En daarna ben je toch vruchtbaarder, dus dat is positief!

Ik moet de 7e ook weer naar het ziekenhuis. Ik zal zo even een topic openen om een update te geven.

Liefs, Marieke

Terug
Bovenaan