k*tkerstboom

tja het is normaal al niet mijn hobby om dat ding op te zetten, maar met de kids samen vind ik het dan nog wel leuk om te doen

Maar dit jaar niet, hij stond al een hele dag kaal in huis en ik kon er maar niet de energie voor vinden om dat ding aan te kleden. Vind hem te klein en te kaal aan de onderkant (dat is manlief zijn schuld, die heeft er te veel takken afgehaald). Of te wel als ik meer energie had gehad, dan had ik een andere boom gaan halen.
Maar nu niet dus
Heb vanochtend al mijn moed verzameld en die lelijkerd geprobeerd mooi aan te kleden. En je raad het natuurlijk al, dat is maar deels gelukt. Want ook nu hij aangekleed is is tie nog lelijk en te kaal aan de onderkant.
Terwijl ik dit zit te tikken, moet ik lachen om mezelf, wat doen die hormonen toch rare dingen met een mens.
Maar goed tot zover mijn kerstboomdrama, nu maar hopen dat de kids hem in ieder geval mooi vinden.
Mama gaat vanmiddag in ieder geval eens heerlijk naar de kapper.

knuffels van deze hormonenbom

Ik zou zeggen leg er wat nepcadeautjes onder ziet het er vast veel minder kaal uit. Of drappeer wat slingers aan de onderkant dat kan natuurlijk ook...

Wij nemen dit jaar geen kerstboom omdat als het goed gaat ik gewoon met kerst moet werken en onze lieve poes vorig jaar ook al niet alleen kon laten met de kerstboom gezien ze al die glinsterende dingen zo mooi vind/vond en er regelmatig insprong met alle gevolgen van dien: Kapotte kerstballen, een heleboel dennenaalden aan de onderkant en sliertjes overal door het huis verspreid omdat ze er mee speelt. Dus gelukkig dit jaar geen moeilijke dingen hahaha.
Wel natuurlijk her en der wat kerststukjes plaatsen en kerstversiering aan de wand (waar de poes niet bij kan hahaha)

Haha bij ons staat de kerstboom ook al binnen, ik begon ook al te zeuren, maar manlief heeft m gedraaid en nu is ie wel ok, maarre ik heb totaal geen fut om iets te doen..haha. Gelukkig heb ik een hele lieve man die zich hier nu om bekommert..haha

Ach ooit komt t weer goed met ons, maar voorlopig nog even niet haha

Hehehe Jacq heeft er ook last van ;)!!!

whahahahahahahah heerlijk he als je verstandelijk weet dat het eigenlijk niet zo is, maar je hormonen blijven vertellen dat dat ding foeilelijk is en jij gewoon lekker opstandig wil zijn. hahahah

Gisterenochtend toen ik mezelf eindelijk gemobiliseerd had om uit huis te gaan om te gaan werken, heb ik mezelf beloofd dat ik lekker de hele dag op iedereen ging schelden, lekker boos wilde zijn en lekker dwars.. en gek genoeg, als je je er aan overgeeft, werkt het prima... hormonen blij, ik blij, de rest ongelukkig, maar dat mag best!!!

Geniet ervan bij de kapper enne.... als ze het niet goed doet.... gewoon even lekker zanniken...;)

Hahahahahahaha!

Ik zit al te vloeken omdat ik een kunstboom ga halen vanavond.. Ik ben een echt kerstmens en haaaaaaat nepbomen maar met een dochter van dan 11 maanden.. Nee, een echte zie ik niet zitten. Nu moeten er natuurlijk ook kunstballen in maar dat gaat buiten mijn principes.. Dan maar vilten poppetjes in het rood van de Hema, een echte kinderboom. Maar dat is in mijn ogen niet zoals het hoort.. Grmmppff.. We zullen zien hoe het wordt maar ik heb er een hard hoofd in.

Wordt nu al een prut kerst.. nepboom, nepballen, geen carpaccio, geen steak en geen filet op een toastje.. Die rode wijn kan me dan nog gestolen worden,,

hahhahahahahahhahahhahaha
wat knap ik toch heerlijk op van al die reacties, blijf toch zo blij dat ik niet de enige ben die er last van heeft
gelukkig heeft het bezoekje aan de kapper me echt goed gedaan, heerlijk laten wassen, knippen en fohnen
Hmmm dat vind ik dus echt verwennerij
En die boom..... ach nu het donker word kan hij net

groetjes

hahahahah....Heerlijk om even te lezen!

Ik mag blij wezen als we dit jaar aan een boom toekomen. Morgen gaan we de hele woonkamer fixeren en zaterdag schilderen. Dan moet manlief zondag sporten en dan hopelijk zondagmiddag de huiskamer weer inrichten (eindelijk weer tv kijken! Nu al bijna 2 weken staan alle meubels in de verpakking...leuk verbouwen....fijn.....grmbl).

En als dat allemaal goedgaat, dan moeten we nog een boom halen. Kunst komt er bij mij dit jaar (nog) niet in. En dan komt de grootste uitdaging: alle verhuisdozen verplaatsen om die met de kersversiering te vinden....Zucht.....Dat gaat nog wat worden!

Terug
Bovenaan