k`weet het nou effe niet meer

A

Anoniem

Guest
hallo lieve meiden, ik heb in eerdere berichtjes al laten weten dat ik vorige week al een paar dagen overtijd dacht te zijn, nu had ik vorige week bloed laten prikken, en de uitslag van de huisarts was dat waarschijnlijk mijn cyclus helemaal door de war is omdat ik net voor dat ik gestopt was met de pil een hele zware antibiotica kuur heb gehad dus die rommel heeft mijn hele lijf door de war gemaakt(helaas) na veleberekeningen met de HA blijk ik dus morgen mijn nod pas te hebben maar ik heb wel al meer als 2 weken last van opgeblazen gevoel en vaak plassen en zere rug enzo, dus ik heb toch 2 weken lang gedacht dat ik echt wel een kans zou hebben om zwanger te zijn, nu heb ik dan morgen mijn nod maar nou heb ik vandaag(sorry voor het vieze praatje) veel slijm gehad bij mijn urine toen ik moest plassen, zou ik dan morgen toch gewoom mijn ongi krijgen??? ik heb verder niet de klachten die ik normaal heb voor mijn ongi, maar zijn er misschien mensen die dit herkennen???

liefs venessa

Venessa,

Ik hoop dat je snel weet waar af en waar aan te zijn. En dat je dat serieus aan de gang kunt. Er is niets vervelender dan het gevoel te hebben in de coulissen te staan te wachten tot je op mag.
Hier kan ik over meepraten omdat ik vorige maand 22 dg nod was en neg. teste en niet ongi werd en ik wou dus of zwanger zijn of ongi worden zodat wij ook serieus aan de gang konden.

Sterkte Nathalie

wat kon hij pcies zien aan je bloed dan? dat je wel enig hcg in je bloed had? omdat hij constateerde dat alles in de warre was.....
ik krijg morgen nl. bloeduitslag en ben aan het begin van m'n cyclu ook heel ziek geweest met hoge koorts, wilde er alleen koste wat het kost niks voor hebben....
ik was toen nl. al gestopt met de pil....
zei hij dat je gewoon morgen af moest wachten dan??
liefs mama loes

Hoi hoi,

Wat vervelend joh dat het allemaal zo moet lopen ik hoop gauw dat
je weet waar je aan toe ben dat je in iedergeval vooruit kan. Ik ben net
ook weer begonnen aan mijn eerste ronde na 6 mnd niet ongi te zijn
geweest ben ik het maandag geworden. Liever zwanger natuurlijk maar
nu kan ik ook gaan berekenen en dat kon ik eerst niet dat is de pest
aan onzekerheid en ik hoop dat je daar gauw uit ben.

Veel sterkte liefs Ronda

Hoi Venessa,

Wat raar allemaal..maar ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Mama Loes...wat heeft de huisarts dan gezien aan je bloed?
Geen enkel hcg? Niets zeg maar...?
Maar nog wel een mogelijkheid?
En wat als je ongi  nou niet komt van de week?
Moet je dan meteen terug komen? Gaan ze nog wel wat verder doen?
Deze onzekerheid is echt erg....
Sterkte!

Liefs Linnepinnie

Heej Venessa,
wat een verhaal heb je zeg. Balen. Gelukkig dat je nu wel weet waar je aan toe bent.
Succes.
Groetjes V.

hallo meiden,
om even en beetje beter uit te leggen, ik heb een bloedtest gehad en daar zag hij inderdaad helemaal geen hcg waarde zeg maar, maar omdat er al inmiddels meer als 35 dagen verstreken zijn heeft hij een test aangevraag om na te kijken of ik wel een eisprong had gehad(ook een bloedtest), en daar kwam dus uit dat ik inderdaad een eisprong heb gehad alleen veel later dan eigenlijk kan, want ik dacht zelf aan mijn gevoel dat ik die al rond begin  april had, en aan het lh hormoon te zien kwam hij uit op ongeveer 18 of 19 of 20 april( hoe hij dat kan zien is mij echt een raadsel Maar dat zal wel echt iets dokterachtigs zijn ofzo) en dan kwam hij op een nod van ongeveer morgen dus 4 mei of 5 mei, dus ik moet helaas nog even afwachten en dan raade hij me aan om dan zaterdag nog eens een gewone zwangerschapstest te doen en als er dan nog geen ongi is dan moest ik terugkomen want dan had hij daar medicijnen voor, dus ja in het kort was eigenlijk me cyclus helemaal overhoop gegooid door die antibiotica en klopte dus mijn eitje niet, dus even afwachten, maar ben wel heel benieuwd want er is nog geen spoor van mijn ongi te bekennen dus hopelijk test ik zaterdag ofzo gewoon positief, maarja kan me er natuurlijk niet op vastpinnen, dus dat doe ik dan ook niet dus ik probeer gewoon rustig af te wachtenHoe moeilijk dat ook is)!!!

veel liefs venessa

Hoi Venessa,
wel fijn dat je huisarts kon zien dat je wel een eisprong hebt gehad. Dan weet je wel dat dat nog goed is. En je huisarts kon je meteen verder helpen als je cyclus niet gaat werken zoals het hoort. Dat lijkt me erg prettig.
Veel sterkte met afwachten op je OD.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan