k word helemaal gek van mezelf, ben k nou eindelijk zwanger of weer niet??

A

Anoniem

Guest
mijn vriend en ik proberen nu al 8 mnden zwanger te worden. in de 1e maand dacht ik dat het al gelijk raak was (ook al rekende ik er eigenlijk niet op) want ik werd niet ongesteld, maar test na test zei; niet zwanger. 2e maand werd ik (dacht ik) weer niet ongesteld, dus weer testen en toen werd ik na 10 weken dus eindelijk "helaas"ongesteld, maar iedereen stelde me op hun beurt gerust. eea. moest na al die jaren eerst weer natuurlijk op gang komen... nu ben ik een paar maanden netjes ongesteld geweest en moest vorige week maandag ongesteld worden. werd het niet.... woensdag test gedaan zei weer; niet zwanger... effe wachten dan nog. ik zaterdag weer een test gedaan; weer niet zwanger ??? maar ben nog steeds niet ongesteld, en ben smorgens wel misselijk, (of maak ik mezelf gek) hoelang denken jullie dat ik nog moet wachten met weer een test en kan de dokter eventueel wel al zien met een test of ik toch zwanger ben??? ik maak mezelf nl helemaal gek!!! En mijn vriend word ook helemaal gestoord van me...

hoi meid,
ik hoop voor je dat je zwanger bent!!!
ben je er niet teveel mee bezig en dat de menstruatie langer op zich laat wachten door de spanning??
ik hoop het niet natuurlijk maar ik heb dat wel eens gehoord, ik weet dat het moeilijk is om er niet veel mee bezig te zijn dat gaat vanzelf!!
liefs Tamara ik  voor je!!!

Ik heb wel eens gehoord dat het lang kan duren voorje genoeg hcg in je
lijf hebt, mijn collega heeft na 9 weken met bloedtest uiteindelijk
gehoord dat ze zwanger was, er was toen nog niet genoeg hcg aanwezig om
een urine test te doen. Dus volgens mij kan het altijd nog raak zijn
als je maar niet tussendoor veel bloed verlies hebt.

Heel veel succes en ga anders gewoon even naar de ha kan die misschien een bloedtest doen

Wat spannend, ik hoop dat het zo is...

Succes !!!

Liefs,
Sting

Terug
Bovenaan