Vanmiddag gaan wij al naar mijn schoonouders om kerst(avond) te vieren. En zoals ieder jaar zie ik er weer tegenop. Vooral ook omdat nu charlotte er bij is en ik niet wil dat ze van schoot naar schoot gaat. Vooral ook omdat er nog meer feestdagen aankomen en ik niet wil dat ze meteen van slag is. Aan de ene kant weet ik dat ik me niet te druk moet maken, want dat voelen kinderen ook aan! Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Vooral ook omdat er heeeeeel veel mensen komen, ook ooms en tantes van mijn man, zie ik er tegenop. En dan hebben we natuurlijk nog een dolenthousiaste Isabelle rondlopen! En overal kaarsen aan... nootjes op tafel... koffie op tafel! Ik zal dus ogen tekort hebben. Ik heb ooit lang geleden een topic geplaatst over dat mijn schoonouders de koffie op het randje van de tafel zetten omdat ze vinden dat isabelle dat maar moet leren...ook gaf mijn schoonmoeder isabelle op een feestje Japanse mix toen ze nog geen twee was, ze was daarna boos op me dat het niet mocht...
Ach...ik moet niet zo moeilijk doen...vanavond ben ik er alweer vanaf! hihi
Groetjes Babybelle
Ach...ik moet niet zo moeilijk doen...vanavond ben ik er alweer vanaf! hihi
Groetjes Babybelle