k zie op tegen t weekend

nou meiden, tis zo ver. paar maanden geleden al een topic geopend dat mn man met de zaak naar londen zou gaan....
dit weekend gaat het gebeuren!

vannacht om 3 uur gaat hij de deur uit en komt maandag rond 12 uur snachts weer thuis en dan om 6 uur sochtends gaat zn wekker weer.
ik ben dus vanaf vanavond tot dinsdag avond alleen met de meiden.

ik heb het al die tijd niet erg gevonden maar nu puntje bij paaltje baal ik er wel een beetje van.
normaal doet hij altijd de kids in bad en naar bed, dat moet ik nu dus doen. heb t van de week ook 1 keer meoten doen omdat hij moest overwerken. ppffff was kapot!!! had mega veel pijn in mn buik, mn rug was kapot en ik was helemaal buiten adem!!!
kon wel huilen!

dat gaat dus nog even leuk worden dit weekend!

verder zal ik het missen dat ik mn verhaal niet kwijt kan aan hem savonds, niet lekker bij hem kan liggen, dat hij mn kuiten niet kan masseren (betekend dus slapeloze nachten!) enz enz

en dan nu maar vurig hopen dat mn bevalling niet gaat beginnen!!! ben nu 38 weken en 2 dagen.
ik verwacht t niet hoor, dat t gaat beginnen. maar je weet maar nooit natuurlijk!

mocht t beginnen bel ik hem bij de eerste beste goede wee en dan is hij binnen 5 uur thuis.
mn vorige bevallingen duurde beide 18 uur dus ik denk dat hij dan nog ruim op tijd is.
hoop ik voor hem want anders ziet hij dus zn zoon niet geboren worden :)

nou, ik ga t eten maken. moest ff mn verhaaltje kwijt :)

liefs, do

Jeetje, spannend hoor! Maar doe maar wel rustig aan hoor. Pijn is niet goed. Kan je niet familie of vrienden vragen om een beetje te komen helpen? Oma's vinden het helemaal niet erg om de kleinkinderen in bad te doen. En je kan ook lekker tegen ze klagen over pijntjes en ongemakken. Ze hebben het zelf meegemaakt dus dat scheelt al :D Wees niet bang om hulp te vragen, zeker niet nu je zover bent.

Ik wens je in iedergeval heel veel sterkte. :)

Gr. Mandy

Ik kan me helemaal voorstellen dat je er tegenop ziet! Ik vind de zorg voor 1 nu al erg vermoeiend, met name wassen, naar bed brengen en zo. Dat wordt met de week zwaarder.
Hopelijk kun je wat hulp regelen en anders, zijn je meiden erg gehecht aan hun badritueel of kun je dat ook overslaan?
Succes komende dagen!

bedankt voor jullie reacties.

echt hulp heb ik niet maar heb inmiddels al een beetje een plan gemaakt.

de meiden zijn gewend om inprinciepe elke dag in bad/douche te gaan voordat ze gaan slapen.
mn man heeft ze net in bad gedaan, goed hun haren gewassen enz en dan ga ik proberen om morgen een dagje over te slaan! is voor mij een hele stap want ik vind het eerlijk gezegd een beetje een vies idee. ik ga zelf ook elke dag douchen, dus hun ook! maar om mijn eigen lichaan nu even zo veel mogenlijk te ontlasten heb ik geen andere keus. dan maar heel goed wassen met een washandje.
zondag komen mn broer en schoonzus even op visite en dan nemen ze ons daarna mee naar mn ouders want we gaan met zn alle uit eten voor mn moeder haar verjaardag.
ze komen om 2 uur. mooi, want dan ga ik vragen of mn schoonzus ( broer wilt dat echt niet) ze even in bad wilt doen en afdrogen. scheelt mij een hoop werk en zijn ze toch weer lekker fris.
dan uit eten en hopelijk houden ze het een beetje netjes zodat ik ze niet savonds nog een keer in bad hoef te doen hihihi dan kan ik ze gewoon even wassen, pyama aan en naar bed. ook een hele strijd tegenwoordig!

ach ja, t moet allemaal maar he ppfffff

ik bind me er maar op vast dat mn man een top weekend zal hebben, wat hij ook echt verdiend vind ik en ik sleep mezelf er wel doorheen. heb geen andere keus he :D

voordeel is wel dat t weekend daarna ik al mn rust ga pakken die ik wil! dan zijn de kids echt van hem hahahaha

liefs, do

Onze dochter gaat maar 3x in de week in bad/douche hoor! Is juist beter voor hun huid (en haar). Tuurlijk als 't nodig is gebeurd dit wel vaker, maar normaal gesproken niet.
Heel veel succes nog!! Hopelijk heb je 't een beetje vol kunnen houden, ik moet zeggen dat ik 't met eentje al zwaar genoeg heb. Heb vandaag mn dochter naar mn ouders gebracht omdat ik 't tillen echt te zwaar vind worden. (Mijn man is boer, druk aardappels aan 't poten)
Liefs

Terug
Bovenaan