K**Zooi

Ik zit er vandaag ff doorheen, en kom ff me gal spuien!!

Deze maand weer niet gelukt voor sommige zal ik zuren maar na 6 kuren clomid wordt ik een beetje hopeloos!
Ik weet dat er altijd meiden zijn die langer bezig zijn maar al 18 maanden teleurstellingen is zeker kut!

Ondanks mijn clomid heb ik nog een cyclus van 5 weken uiteindelijk wordt ik ongesteld wat al heel wat is..
Gister ongesteld geworden in de na middag belde vandaag de assistent van de gyn echt een *** om een afspraak te maken voor een nieuw recept maar ik wilde ook de arts zelf spreken, vond zij allemaal niet nodig ik moest mijn vraag maar aan haar stellen bla bla.. uiteindelijk heeft de gyn mij terug gebeld na erg over de rooie gaan, ik wilde deze maand of weer een Kuur hoger of over op iets anders maar ze willen het nog 1x zo proberen moet ik weer hele temp lijst bijhouden om de metingen ect..

Ik ga morgen dus weer gezellig met mijn nieuwe kuur beginnen wie weet!
We houden de moed er in!

En overal om me heen zwangere mensen op mijn werk zijn er 11 mensen zwanger vandaag kwam er weer 1 met het goede nieuws!!!
Net na mijn vrolijke telefoon gesprek kon wel janken..

Sorry dat ik zo klaag maar moest het er ff uit gooien en me lieve vriend besparen:)

Liefs Suzanne

Hoi Suzanne,

Klaag maar lekker hoor! Ik weet precies hoe je je voelt. Iedere keer die teleurstelling als het niet lukt en dan maakt het gewoon niets uit hoe lang je al bezig bent.
Veel sterkte! en kop op hoor!
Liefs, Esk

Hey Suzanne,

Ook ik snap je precies hoor, ik ben het ook helemaal zat, heb wel is waar nu 3 rondes clomid gehad, maar heb ook nog steeds een cyclus van rond de 34 dagen..... en volgens mij heb ik deze maand dus geen eisprong gehad.... wij zijn ondertussen ook anderhalf jaar bezig en worden ook ongeduldig, ook vooral omdat ik niet zo goed reageer op de clomid, heb er echt heel erg last van en dan te bedenken dat ik nog maar op de lichtste dosis zit.....
Jij moet dus nog 1 x clomid gebruiken en dan gaan ze verdere stappen ondernemen begrijp ik? Ik moet 12x voordat ze wat anders gaan proberen...... maar misschien als ik eens een goed gesprek heb met de gyn dat ik het er erg moeilijk mee heb hoe ik reageer op de clomid.... misschien mag ik dan ook wel eerder wat anders.... zie me dit geen 9 keer meer doen hoor, twijfel nu ook of ik niet beter even kan stoppen...

Meid ik hoop heel erg dat het dan deze maand gaat lukken en je geen verdere stappen hoeft te ondernemen!
Ik duim voor jullie hoor!

X Susanne

Terug
Bovenaan