K**

Het is hier mis gegaan. En dat op moederdag. Heel verdrietig maar stiekem was het ook allemaal te mooi om waar te blijven... :-(

Ik hoop dat jullie allemaal een goede zwangerschap hebben! Ik meld me vast wel weer een keertje ergens in een andere maand...

Liefs

Oh meis toch....wat vreselijk! Neem je tijd om het een plekje te geven en het te verwerken, het is niet niks.

Ik wens jou en je vriend/man heel veel sterkte!
Een dikke knuffel Lynn.

Waaaatt???!! Joh, doe normaal! Shit zeg, dat had ik nooit gedacht. Even weer met beide benen op de grond.

Meid, ontzettend veel sterkte!!!!!!!
Ik denk aan je!

Lieve knuffel

Wat vervelend pff en dat ook nog eens op moederdag...

heel veel sterkte. doe rustig aan een probeer er zoveel mogelijk over te praten.
Hopelijk kun je het dan een plekje geven.

sterkte..

liefs Renske

Hey meiden thanks voor jullie lieve berichtjes. Geen echo gehad maar ik weet het zeker gezien de hoeveelheid bloed (lijkt gewoon menstruatie), het zijn helaas niet een paar druppeltjes. We zijn al sinds vorig jaar feb bezig en dit was de eerste keer dat het zichtbaar gelukt was, dus ik ga even van heel blij naar heel verdrietig maar komt goed. Ik heb nu in ieder geval bewijs dat het nog kan ;-)

Mijn kleine meisje van 2 heeft me vanmiddag weer regelmatig aan het lachen gemaakt en zij is ook bewijs dat het werkt...

En ik heb net enorm veel sushi gegeten en er een wijntje op gedronken...

Och meid toch.
Wat ben je sterk!!!! Je ziet inderdaad aan je dochter dat het jullie zou moeten lukken, vreemd dan toch dat het nu steeds niet lukt en deze keer ook niet bleef plakken. Gelukkig kan je dochter je nog aan het lachen maken....kinderen zijn zo onbevangen.

Ik hoop dat deze zwangerschap jullie toch weer hoop heeft gegeven en de kracht om door te gaan, voor een broertje of zusje voor je dochter.

Heel veel sterkte en succes met het opnieuw zwanger worden. Ik neem aan dat jullie opnieuw naar het ziekenhuis gaan?

Liefs

Terug
Bovenaan