ka rosie en mamavanindy...en alle andere misselijke dames

Hallo, ik ben benieuwd hoe het met een aantal van jullie gaat. Met name..ka rosie. Alles goed meid. En mamavanindy hoe is het met jou.

Ik ben vandaag 8 weken en ben volop aan het werk...HEERLIJK..KAN WEL JANKEN want ik ben nog GEEN 1 dag misselijk geweest.( nou ja n beetje, maar gezien de vorige x telt dat niet mee, ahum dat waren 9  hele  maanden  lang  )
Ik gebruik geen emessafene zetpillen..tot nu toe 3x s'avonds omdat ik dacht dat ik s'morgens overgeven moest (  m'n man vond het niet normaal dat ik zo dacht en ben dus gestopt...hoezo tussen de oren )

Nou k voel me zo goed  dat ik het gewoonweg griezelig vind en vraag me elk uur wel 5x af of ik me niet vergist heb in die zwangerschapstest.
NATUURLIJK was die hartstikke positief ( manlief heb et ook gezien ) en heb ik vanaf dag 1 mega harde, zere borsten en groei m'n broeken uit.....maar toch....ik ken dit niet....ben ik misschien n suffe muts maar geloof me....k ben de vorige x 9 maanden zo verschrikkelijk beroerd geweest en heb bijna alleen maar gespuugt in die tijd, dat ik echt een tijdje aan het tobben ben geweest ( vanaf dat Jarno n half jaar was ) of ik uberhaubt wel n 2e wilde. Ik vond het zo'n nare gedachte dat ik gewoon niet voor m'n mannetje zou kunnen zorgen...weer ziekenhuis in.....ziekenhuis uit....spugen, spugen, spugen...zelf niets kunnen van het beroerd zijn en dan ook nog zo'n kleine de hele dag bij je...ik had dat in die toestand van toen...nu echt niet gekunt.  

Probeer maar eens een poepbroek te verschonen als je zo beroerd bent....

Groetjes Ilona mama van Jarno 18 mnd  
                              en 8w van 2e

ka rosie ik kan mezelf wel voor m'n hersenpan slaan wat ik lees nu net dat je een heel verdrietig berichtje geplaatst hebt. Ik vind het heel erg voor jullie dat jullie je kindje kwijt zijn.
Neem me niet kwalijk dat ik nu nog aan je vraag hoe je je voelt. Ik voel me zo stom nu.

1000 maal excuses en heel veel sterkte de komende tijd.

Hele dikke X van Ilona

Hey daar,

Ik herken je verhaal. Ik ben nu zwanger van de tweede en toen ik zwanger was van Lars ben ik ook echt 9 maanden misselijk geweest en heb ik verschrikkelijk overgegeven. Lars die wordt in December 7 en nu ben ik nogal onverwachts zwanger van de tweede. Ik heb nu helemaal nergens last van. Heel af en toe een beetje misselijk. Vaak als ik vlees moet braden, maar ik heb nog maar 1xtje overgegeven. Ik voel me eigenlijk kiplekker. Lekker van genieten joh, wie weet komt het nog. Ik groei inderdaad wel mijn broeken uit, en ik heb de zwangerschapsbroek al aan. Zit echt stukken beter!!

fijne zwangerschap

Groetjes Natasja

Hoi Loon81

Zag ineenkeer je berichtje staan want ik had al een week niet meer gekeken.
Ben inmiddels 10+2 weken zwanger van de tweede en het gaat supergoed!!!!!
Wel even weer beroerd geweest maar heb nu emesafenetabletten die heel goed aanslaan. Echt, niet te vergelijken met mijn eerste zwangerschap!!!!!
Gisteren de eerste eche gehad en alles zag er goed uit. Echt mooi om weer te zien hoor.
Ben zo blij dat ik nu weer kan genieten!!!!!
Hoe gaat het met jou???

Groetjes van de mamavanindy

Hoi Ilona,

Je mag me best vragen hoe het is hoor, maar ik ben nu niet meer zwanger.
De misselijkheid nam bij na 1 heel heftige week in rap tempo af. Eerst was ik daar blij om, toen dacht ik dat het aan die drukpuntbandjes lag, maar afgelopen week kwamen we er achter dat  het kindje niet meer leeft. En dit klopt precies met de periode dat  mijn misselijkheid afnam....
Ik wacht nu op een spontane miskraam, maar we hebben wel aanstaande vrijdag al een afspraak bij de gyn, om alle opties door te nemen. Ik ga er van uit dat het wel weer een curretage gaat worden, het blijft allemaal zo rustig in mijn lijf.....
Wat fijn voor jou dat je deze zwangerschap niet misselijk bent, je moet er echt van genieten hoor! Na zo'n vervelende zwangerschap van je  eerste heb je dit wel verdiend toch?!
Liefs,
Karin
Oja, als je me zoekt, ik zwerf een beetje rond bij het zwanger worden forum en het zwanger worden na een miskraam-forum.  

Hey dames,

Met ons gaat het nog steeds heel erg goed. Het enige waar ik een beetje van baal is dat zo snel groei dat ik nu al een buik van wel 3 mnd+ heb. ( ik ben dinsdag as 9 weken )Iedereen, maar dan ook echt iedereen vraagt ernaar en anders wel aan m'n familie of ik zwanger ben. Verbloemen doe ik het niet maar t valt wel errug op. K had vlak voor m'n zwangerschap kleding gekocht voor 2 trouwerijen...de 1ste trouwerij paste alles nog en een donderdagavond heb ik staan janken van ellende dat me echt helemaal niets meer van die 2 setjes past..d'r zit nog geen 4 weken tussen..om ergens sjaggie van te worden!!!!!!! Mijn man denk dat het er nog wel eens 2 kunnen zijn of ik ben verder heen dan we denken. Ik hoop het laatste eerlijk gezegt...niet dat ik 2 niet leuk vind en ze niet hebben wil, maar doe maar gewoon 1tje.

Oh ja ik ratel maar door, maar ik voel me echt super goed. Ben gewoon lekker aan het werk en doe m'n dingen die ik altijd doe....lekker met m'n mannetje van alles en nog wat ondernemen en eten wat ik lekker vind ( da's alles dus ) de vorige zwangerschap stond alles me heel erg tegen wat eten betrefd..alleen aardappels met rode bieten en spek luste ik erg graag...tot vervelens aan toe want ik at dat soms wel 4x per week en m'n man lust het niet haha. Dus nu kan ik te kust en te keur eten en het is allemaal even heerlijk en lekker.

Laat maar even horen hoe het verder met jullie gaat, ik ben blij voor je mamavanidy dat de emesafene goed aanslaat, dan begint je dag al heel anders of niet. Niet zo heel erg beroerd.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan