Kaak

Hallo,

Wie heeft er van het volgende gehoord. Wanneer een baby met een vacuumpomp gehaald is, kan het zijn dat zijn kaakje verwrongen is of iets dergelijks en dat hij daarom last heeft van zijn buis van eustachius. Hierdoor kan hij moeilijk slapen en wanneer hij eenmaal slaapt is ie snel weer wakker. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Hoi,

mijn broer is ook met de vacuumpomp gehaald. Toen wisten ze er nog niet zoveel van, maar nu ik jou bericht zie herken ik wel een boel dingen. Mijn broer heeft bv altijd veel last van zijn oren gehad. Heel vaak buisjes enz.. Hij sliep altijd heel weinig. Hij leek ook een beetje slecht horent te zijn.

Hij is nu 30, maar misschien heb je er wat aan.

Groetjes Mausje
 
hallo,
ik lees dit en ik denk dat ik het wel herken in mijn zoontje hij is nu 14 weken en ook met de vacuumpomp gehaald, hij heeft veel moeite met in slaap komen veel kreunen en wordt ook vaak jammerend weer wakker. ook komt er uit een oor vaak veel oorsmeer (wat geen kwaad kon zeide ze op cb) waar heb jij dat gehoord van die kaak en wat doe je eraan?
groetjes mar
 
Hoi,

Mijn zoontje is ook met de vacuumpomp geboren, maar dit zegt me niets. Bij mijn zoontje waren zijn nekwervels verschoven waardoor hij moeilijker sliep. Dat is verholpen met behulp van manuela therapie. Misschien moet je daar eens naar laten kijken.

Sterkte en succes!

Groetjes,
Nanda
 
Terug
Bovenaan