KAARSJE

Dat natuurlijk als eerste, maar onderschat de kracht van positieve energie niet, dat is wat je met z ´n allen stuurt als je collectief een kaarsje brand.
Ga maar eens na hoe er op dit moment samengewerkt word door groepen/landen die elkaar niet konden luchten.
We kunnen geld doneren en ook positieve gedachten sturen, we kunnen er tenslotte niet heen om te helpen.

Jeanette
 
Alsof dat helpt.. Je kan beter wat op giro 555 storten, aan medeleven hebben de mensen in de getroffen gebieden niets. Of GEEF smsen naar 2020, als je echt iets wilt doen om te helpen. Maar wel erg lief bedacht van je vind ik, ik zou er nooit op komen, ben echt lomp wat dat betreft.
 
Nou ik vind t een heel lief gebaar.
Daar wil ik vanavond best een kaarsje voor op steken! Wat zijn jullie knorrig zeg,hormonen zeker?! Ik denk dat medeleven zeker wel helpt en doe mee.
Groetjes Mo
 
ga lekker ergens anders zieltjes kweken!
het hele jaar liggen hun lekker met hun kokosnoten aan het strand te bakken...en wij maar werken hier voor ons centjes!!
zullen ook echt niks aan mij over maken hoor!
dat jullie eerst maar de mensen helpen in je eigen land. doe je misschien nog iets nuttigs
 
Onze chaggie-hormonen-babe is zeker weer terug op deze site, mocht je weer even eruit voor de feestdagen???!!!!

Wie goed doet krijgt goed terug, denk daar maar eens over na!
 
Terug
Bovenaan