Kaartje

<p>Hallo,</p><p>Ik ben even benieuwd naar jullie mening/tips. Ik ben vandaag 37 weken zwanger en heb mijn babyshower vanmorgen gehad. De baby is nu al zo verwend en ik heb zelf al zoveel gehad en gekocht dat haar kast nu wel al vol zit. Wij hebben aardig waar geboorte kaartjes te versturen nog en zijn bang dat iedereen nog met zoveel cadeaus aan komen. Wat natuurlijk super leuk is en lief bedoeld maar zo onwijs zonde. Onze grote voorkeur gaat uit naar bonnen. Maar hebben jullie tips voor een zin op een geboortekaartje? Of zouden jullie kadotip doen met een symbool van een envelopje?</p>

Dit hadden wij ook bij onze oudste dochter. Ik heb toen op dit op haar kaartje gezet: Net als mama heb ik al een volle kledingkast. Graag zou ik iets willen hebben dat in een envelopje past. Nu ben ik 32.4 van onze tweede dochter en nu zetten we op het kaartje alleen een envelopje er op. We willen net als bij de oudste een spaarrekening voor haar openen. Hoop dat je hier wat aan hebt. 
Succes met de laatste loodjes! :) 

Persoonlijk zou ik zoiets niet in de geboortekaart zetten, vind ik echt heel zonde van de charme van zo'n kaartje.. maar dat is mijn mening. (Nu ik er zo over na denk heb ik dat ook nog nooit gezien op een geboortekaartje)
Bij ons vroeg eigenlijk iedereen ook wel of we wensen hebben voordat ze op bezoek kwamen.

Ik zou dat persoonlijk ook nooit op een kaartje zetten. Wij kregen ook best veel dingetjes waar onze zoon later wat aan had qua speelgoed en kleding etc.
Moet zeggen dat wij ook echt zo blij waren met alles wat we kregen.

Op lijstje.nl kun je een verlanglijstje maken. Mensen kunnen dan afvinken wat ze gekocht hebben dus je krijgt alleen dingen die je leuk vindt en niks dubbel. 

Maar ik zou het denk ik ook niet op het geboortekaartje zetten. Mensen appen of bellen toch wel voordat ze langskomen dan kun je ze naar die site verwijzen of zeggen dat je een cadeaubon leuk vindt.

Hoi wij hebben een kraam feest gegeven en de geboorte kaarten hebben we los laten bedrukken via Vista print
toen de geboorte kaartjes samen met de uitnodiging in een envelop gedaan 
zoizo gaat Mn vooorkeur uit naar een kraamfeest buiten de deur zo heb je alletijd voor je nieuwe gezinnetje in je kraamweek
wij hebben op de uitnodiging gevraagd of de genodigde een kadotje mee wilde nemen wat we hebben geschonken aan de voedsel bank voor alle kindjes die niks hebben kunnen krijgen met de feest dagen 
uiteindelijk hebben we 11 tassen vol met speelgoed naar de voedselbank kunnen brengen 
dat was zo fijn om te kunnen doen er zijn zo veel hartjes gevuld door onze donatie ♥️

Ik dacht hetzelfde heb op lijstje.nl een lijstje gemaakt met spulletjes in allerlei prijs klassen en heb er tegoedbonnen bij gezet van Hema prenatal en een winkeltje hier in de buurt. Zo kan iedereen iets kiezen en krijgen we niks dubbel / spulletjes die we echt leuk vinden en nog nodig hebben. 

Terug
Bovenaan