kaartje

vandaag de proefdruk van ons geboortekaartje gezien. hij word zoooo leuk! als ik de naam dan ook zie staan denk ik: tjonge...dat word gewoon ons kindje!

hebben jullie de kaartjes ook al besteld?

eeeuhm nee, hahaha wij zijn eigenlijk pas 2 dagen er uit welk kaartje het moet gaan worden (denken we) maar dan nu de text nog op het kaartje....nog echt geen flauw idee; en de naam (en) zijn we ook nog altijd niet helemaal over uit, roepnaam wel maar eeeuhm verder nog niet, maar goed; deze week komt dat rond want t begint me op mn zenuwen te gaan werken....(vooral ook omdat ik zelf heel sterk het gevoel heb dat ik de 40 weken niet ga halen, ergens in week 38 naar 39 ga bevallen) of misschien is dat wel alleen hetgene wat ik hoop; de wens is de vader van de gedachte he? ;-)
Nee zonder dollen, moeten gewoon knopen door gaan hakken, het is met ruim 36 weken de hoogste tijd daar voor.

Wij hebben al een tijd terug besloten welke kaart het word.
Heb de envaloppen al klaar met adressen en postzegels.
Wel jammer dat de baby zegels per 50 gaan!
Dus we hebben er 50 met babyzegel en de andere 20 met een hartje.....

maar een proefdruk hebben we nog niet gehad van de kaart. Er werd tegen ons verteld dat we die pas kregen als de kleine er was....en dan werd hij ook direct gedrukt.Ik zeg tegen mijn man wat raar!!!!
(ik was er niet bij vandaar)
Dus van de week dan maar even erachter aan bellen!!!

Wij hebben vandaag onze proefdruk ontvangen. En net besloten dat het dit kaartje ook echt gaat worden! Yes eindelijk!! we kwamen er maar niet uit, en hebben bij verschillende bedrijven proefkaartjes aangevraagd. Uiteindelijk hebben wij een kaartje gevonden en aangepast aan onze wensen op Greetz.nl
We moesten ook wel een beetje opschieten aangezien ik vandaag 37 weken ben!!
Succes iedereen met zoeken én vinden.
Groetjes Fiona

Terug
Bovenaan