Kaartje

Ik werk in de grafische hoek en had vanochtend ineens inspiratie. Heb dus zomaar ineens het geboortekaartje in elkaar geklust. Hij is in een keer goed gelukt. Nog ff finetunenen en een proef druk opvragen bij de drukker. Maar....
Ben er heel blij mee!!! (Hoop mijn vriend ook haha).

Wow...gaaf!!!

Jullie al helemaal uit t kaartje?

Wauw, wat een heerlijk idee dat je dat geregeld hebt joh! En superleuk dat je het zelf hebt gemaakt, echt origineel!!

Ik ben helaas niet zo creatief (ben jurist ;-) en ben nog niet eens met kaartjes bezig geweest zelfs... Komt in mijn verlof wel. Alleen nog volgende week werken, dan heerlijk alle tijd voor dit soort dingen :))

Heb van de week trouwens al wel de kleertjes gewassen, zoooo leuk!! Onvoorstelbaar dat iemand dat past die kleine pakjes, maar ik heb het zelf gezien bij de boys en het meeste was nog te groot... :)

Oh wat wordt het echt opeens he, dat zo gewenste derde kind komt opeens bijna echt in ons leven!

Ik heb ook het kaartje zelf gemaakt, mijn vader heeft een muurschilderingen van tijgertje gemaakt op de babykamer en deze hebben wij op het kaartje geplaatst weet mijn vader nog niks van. Heb de proefdruk al binnen zo gaaf hihi

Leuk dat je hem zelf gemaakt hebt!! Wordt het natuurlijk nog specialer.

Mandje1990 ook een erg leuk idee, voor je vader vast ook erg leuk. Ben benieuwd hoe hij reageerd als hij het ziet.

Ik was op internet aan het rondkijken en had al snel een leuke gevonden. Heb een proefdruk laten maken en alles was helemaal goed, tekst enz heb ik ook al. Erg leuk!

Hier zijn we er nog niet helemaal uit. Ik heb wel gekeken maar mijn man nog niet. Maar ik verwacht dat we net al vorige keer wel op dezelfde lijn liggen, dus dat het een van de kaartjes wordt die ik al had gezien.

Alleen de tekst dan nog voor op het kaartje......

Wij moeten ons er nog in verdiepen denk dat we iets met een foto gaan doen maar verder wat voor tekst etc nog geen idee. Ben wel al begonnen om een adressen lijst op te stellen zodat alles bij de hand is straks :)

Terug
Bovenaan