kaartjes al klaar?

A

Anoniem

Guest

hebben jullie de kaartjes nu allemaal al klaar?

mijn man is vorige week naar egypte gegaan voor een week en we hebben een leuk kaartje gezien op internet die we willen gaan nemen ik zou deze week nog verder kijken en dan als hij terug is kunnen we samen beslissen ,, kreeg alweer commentaar van me oudste dochter ze wou graag een andere dan die wij hadden gekozen hahah nou jammer dan deze keer beslissen wij dus
ze mag wel een versje maken voor op het kaartje dat had ze een tijd terug al gedaan dat vond ik zo mooi dus die komt erin te staan zo doen we heb toch met zijn allen eigenlijk

veel liefs cora

Uit Egypte, toe maar, dat is leuk!
Weet je tenminste zeker dat je 'm hier nergens tegen zult komen!!!!

Wij hebben 'm bij Cards & Cards besteld, een hele simpele maar toch weer anders dan andere. Erg leuk.

Groetjes

Hoi,
Ik kreeg net ons eigen ontwerp binnen via geboortepost. Het valt me alles mee. Wel vreemd als je nu al een echt kaartje in handen hebt van een kindje dat nog in je buik zit! We hebben altijd kaartjes gehad gewoon uit een boek, maar ik vind het steeds lastiger worden. (we zijn nogal kritisch) en van alle stijlen die we leuk vinden, hadden we al een keer iets gehad. We willen bij elk kind wel iets anders.

Francien

mijn vader die handboekbinder is en dus alles van papier en karton kan maken gaat ook nu weer onze kaartjes maken; heel orgineel dus, vind je nergens
Het worden net als bij mijn zoontje een soort geboortetegeltjes van karton en gekleurd papier. Het leuke is dat we dit keer het papier zelf gaan marmeren (met een badje met drukinkt), erg leuk om te doen en zo is zelfs het papier (en dus elk kaartje) unique!

Zal mn pa maar es ff bellen wanneer we dat gaan doen, misschien wel leuk om met mn zoontje te doen...

Liefs Nika

Ik ga vandaag de proefdruk ophalen en kan dan meteen de enveloppen meenemen. Ik ben erg benieuwd naar hoe het geworden is! We hebben een bedrijf wat laten ontwerpen omdat er weinig tweelingkaartjes zijn en al helemaal niets waar een grote broer of zus bij staat. Dat wilde ik graag en dat is gelukt. Alleen was dit wel duurder dan normaal maar ach het is ook voor 2 kindjes. Hadden we ze achter elkaar gekregen waren we duurder uit geweest!

groet,
Jinny

Hai hai,

Wij hebben ook vorige week de proefdrukken via geboortepost ontvangen. Eén voor een jongetje en één voor een meisje.. ze zijn allebei erg leuk geworden, we hebben ze samen ontworpen. De tekst is ook al klaar, inclusief versje. Nu blijft het alleen spannend wat het gaat worden!

Groetjes Marleen

Onze kaartjes hebben nu al ruim een maand geleden besteld bij een drukkerij in ons dorp. Voordruk hebben we inmiddels ook al gehad en hij is echt keileuk geworden. Het is een leuke vrolijke kaart, niet zo'n serieuze die je wel vaker ziet.
Als ons menneke er eenmaal is hoeven we alleen maar te bellen en een paar uur later kunnen we ze ophalen.

Nog niet klaar. Ik heb al wel een idee in mijn hoofd. Het kaartje van mijn dochter heb ik zelf getekend en dat wil ik dit keer ook gaan doen. Dus de eerste dag van mijn verlof is gereserveerd hiervoor. Het was wel wat prijzig om een eigen tekening te laten drukken maar ik kreeg zoveel leuke reacties dat ik het er nu weer voor over heb.

gr. Anne

Terug
Bovenaan