Kaartjes naar instanties

Ja wel naar de fertiliteitskliniek waar we geholpen zijn, het ziekenhuis waar we bevallen zijn en de verloskundige die ons tot week 34 begeleid had. Kraamzorg hadden we op de laatste dag een bloemetje met een kaartje meegegeven. Werd wel positief ontvangen allemaal hoor. Maar het is geen must ofzo.

Ik ga het zelf alleen naar de verloskundige sturen. Ik beval in het ziekenhuis maar onder begeleiding van de vk. En huisarts heb ik niet echt wat mee te maken gehad tijdens mijn zwangerschap

Wij hebben de verloskundige van het zkh en het team die ons zo goed hebben geholpen een kaartje gestuurd. De verloskundige zelf en de kraamhulp een kaartje toen ze wegging.

Wel naar kinderopvang en de verloskundige en de dominee van onze kerk ja. Gewoon omdat we dat leuk vonden. Waar je je kaartje wel of niet heenstuurt is natuurlijk aan jezelf, niks verplicht. Bij ons bij de verloskundige hangen altijd alle kaartjes in de wachtkamer, vond ik leuk om te zien en ook leuk dat ons kaartje daar bij zou komen te hangen!

Ik heb naar de verloskundige, huisarts de kraamverzorgster en de kerk een kaartje gestuurd. Je kan het als je het meer doet ter kennisgeving ook per mail sturen. Je bent niets verplicht. Al kreeg ik wel leuke reacties, want mijn man heeft de kaart zelf gemaakt.

Terug
Bovenaan