kaartjes

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!!

Even een rare vraag hoor.
Ik ben een beetje op het internet aan het rondneuzen naar geboortekaartjes, om ideeen op te doen.
Maar wanneer moet je die eigenlijk gaan bestellen??
Duurt dat lang??
Of ben ik al te ver aan het denken??

Groetjes Esther  
18 wk.

Hallo Esther,

De meeste aanstaande moeders gaan opzoek rond de 25 weken omdat de zwangersschap zover gevorderd is dat je het gevoel hebt dat het echt gaat gebeuren. Ik denk dat ook meespeelt dat een baby levensvatbaar is vanaf die tijd.

Hoe weet ik dit. Smipel ik heb na de geboorte van mijn zoon een bedrijf opgezet in gelegenheidskaarten  dus ook geboortekaarten. Als je ideeen op wilt doen. Mijn site is www.azkaart.nl. Succes met je zwangerschap en het uitzoeken van de kaartjes, kleertjes, naam, kamertje enz. enz.

Groetjes nathalie

( ik zit nog steeds op het forum zwanger worden dus duim maar voor me )

Hoi Esther,

Ik ben er blijkbaar even vroeg bij als jij om al die leuke dingen te regelen.
Ik ben namelijk vorige week al eens bij de drukker om de hoek binnengestapt. Volgens hem was ik er 'goed vroeg bij hoor!'.... maar hij heeft me toch al wat boeken meegegeven zodat we wat ideetjes kunnen opdoen.

Die boeken heb ik ondertussen teruggebracht. We hebben ze allemaal bekeken en beslist dat we toch maar gaan proberen iets zelf te maken. We vonden in de boeken namelijk geen enkel kaartje dat helemaal naar onze zin was.

Enfin, ik weet dus dat ik er vroeg aan begonnen ben, maar ja, nu heb ik nog genoeg tijd om iets in elkaar te knutselen, al mijn adressen te verzamelen, en ervoor te zorgen dat ik me geen zorgen moet maken als ik bevallen!

groetjes,
leen

Dus ik ben niet de enigste gek, hihi!!
Ik dacht ook al van stel dat je niet slaagt, moet je toch weer verder kijken, wie weet hoe lang dat duurt voor het juiste kaartje hebt gevonden, hihi.
Ik ben pas 18 weken, dus heb nog wel ff !!

Groetjes Esther

Heb je al wel eens nagedacht over een ander alternatief. Een t-shirtje ofzo? Vorig jaar kreeg ik een "geboortekaartje" van een meisje. Het meisje heette Noa. Haar ouders hadden het "kaartje" in de vorm van een proefmonstertje van de parfum Noa laten maken. Daartussen een mini-parfumflesje met Noa er op. Ik vond het heel bijzonder. Er zijn natuurlijk nog veel meer andere ideeën voor "geboortekaartjes". Veel succes met het verzinnen en uitkiezen!

Groetjes,

Neeltje.

P.s.: wij hebben ook iets heel bijzonders en leuks uitgezocht, maar dat blijft nog even een verassing...

Terug
Bovenaan