Kaartjes

Iemand tips waar ik leuke geboortekaartjes kan vinden? Of waar ik er zelf een kan ontwerpen? Ik heb wel iets in mijn hoofd, maar kan het nergens vinden...

Oh ja, dat moet ook nog...hihi...wij hadden de vorige keer de kaartjes via geboortepost, daar kun je ook zelf ontwerpen volgens mij... En voordeel: redelijk betaalbaar...

Een tip is om te kijken op baby-cards.nl. Daar heb je veel verschillende kaartjes. Ook kun je bij veel kaartjes de kleuren aanpassen. En ook zelf kaartjes ontwerpen.
En als je als bij bestelling actiepagina intypt dan krijg je nog 20% korting.

Succes

Wij hebben ook de kaartjes via geboortepost. Die hebben echt hele leuke kaarten. Hun site is www.geboorte-post.nl. Succes. Je kan ook een gratis proefdruk thuis gestuurd krijgen.

Wij gebruiken www.kaartje2go.nl
Die is zeker betaalbaar en je heb ook de mogelijkheid om zelf plaatjes van internet of foto's erop te plaatsen.
Die hadden we de vorige keer gebruikt en ook voor de trouwkaarten.

Zijn jullie al geboortekaartjes aan het bekijken? Ik vroeg me al af wanneer ik met de vorige zwangerschap daaraan begon, kan het me alleen niet meer herinneren...

Wij doen het in ieder geval op de "ouderwetse" manier: we bestellen kaartjes bij de drukker bij ons in het dorp. Daar halen we t.z.t. wel wat boeken met kaartjes. We hebben al wel een idee van wat we willen, nou ja, eigenlijk wat ik wil ;-)

Wij hebben de proefdruk al 2 weken in huis. We hoeven alleen nog maar de exacte datum, tijd, lengte en gewicht in te vullen en dan kan hij besteld worden. Kan niet wachten :)

Terug
Bovenaan