kaaschippies

A

Anoniem

Guest
hoi
misschien een hele domme vraag.... maar mogen ze al van die zachte kaaschippies?
geen hele bak vol natuurlijk maar om te proberen 1 of 2
wat proberen jullie al uit bij de kleintjes... ze komen nu ook op een leeftijd dat ze wat meer mogen hebben...
ik vind het altijd wel leuk om wat dingetjes uit te proberen

zo heeft annique gisteren verse macaroni gehad, en dan in plaats van gehakt , smack er door heen
ze vond het echt heerlijk...
en qua fruit probeer ik ook best veel uit,,,, stukjes banaan ipv gepureerd, en mango, galiameloen ook in stukjes
en gisteren heeft ze rode besjes gehad... vond ze zelfs lekker na eerst een onwijs goor hoofd te hebben getrokken.
en appelsap vind ze ook erg lekker...
was wel benieuwd naar anderen?
liefs sandra

Ik laat Stef heel vaak van alles proeven wat wij eten.
Zo heeft hij vorige week een patatje gehad en komkommer....
Zolang je van niets teveel geeft (ook ivm zout) zal het wel goed zijn toch?
Ik vind het iig wel leuk...

Liefs Annet

Uhm ik probeer van alles bij Tyche uit. Zelfs een stukje frikandel vond ze lekker. Precies haar mama. En een paar kaaschipjes kan geen kwaad hoor. Alleen oppassen dat ze zich niet verslikt maar dat lijkt me logisch.

Groetjes Kirsten mv Tyche

PS Het cb zal deze mening niet met mij delen waarschijnlijk. Ik weet niet of die voor jou belangrijk is.

Hihi lees net je reactie in mijn topic over het kruipen dat ik me van het cb niet te veel aan moet trekken. Hihi zal jij dan ook wel niet doen met de kaaschipjes.

Jeetje, mogen? Ik geef liever niets met suiker en teveel E-nummers zeg maar. Maar een keertje proeven wel hoor, waarom niet? Alleen zou ik wel oppassen dat het niet te hard is... toch?

hahaha tess inderdaad
oke ga ik die chippies maar es uitproberen leuk!!
frikandel?? lachuh ga ik ook maar es proberen
echt annique is echt een veelvraatje... eet bijna alles wat we geven
van die besjes verbaasde ik me echt nog het allermeeste dat ze die gewoon op at
en komkommer inderdaad vind ze heerlijk
hihi grappig he?
liefs sandra

Ja hier dus ook net zo'n veelvraat. Ben er wel blij mee dat ze gewoon lekker goed eet hoor.

ja dat vind ik dus ook tess
liever dat , dan dat ze helemaal niets willen
annique wil alleen haar opvolgmelk niet, ja alleen in de vorm van pap
als ik met de fles aan kom zetten wordt ze erg boos
dus dan   maar 2x pap .. smorgens 200 cc en tussen de middag 150cc
gaat prima dus ik maak me daar niet meer druk om
ze drinkt buiten dat ook wel 300cc sap

Terug
Bovenaan