Kaat?

Hoi,

Ik vroeg me af hoe het met Kaat is? Ik zie je bijna nooit meer langskomen. Of heb ik iets gemist en ben je al zwanger?

CHILI en LIES: hoe hangt de vlag ervoor? Nog steeds niets? Houen zo dan!
 
hoi inge!
ja, ik ben de laatste dagen beetje rustiger :) Ik heb zondag mijn ongi gekregen na een cyclus van 32 dagen. Het rare is wel dat ik maar zo'n 1,5 à 2 dagen m'n ongi heb gehad... maar m'n temperatuur is serieus gedaald dus het moet zeker wel m'n ongi geweest zijn. Als ik er van uitga dat m'n cyclus 32 dagen is, is mijn NOD pas voor 15 juli :-(
Dus daarom hou ik me even rustig, tegen 15 juli zul je zeker weer veel meer van me horen ;-)
liefs,
kaat
 
Hoi Inge

Ik zocht je al, ik heb nog niets! Helemaal niets. Krijg wel weer een pukkeltje en af en toe een beetje zere tepels maar verder niets. Ik heb echt geen idee. Ik denk dat ik morgen ga testen maar goed kan te vroeg zijn maar ik trek het langzamerhand niet meer!!!!

Jij ben zeker alweer aan het tellen voor de volgende ronde die er volgende week aankomt!

Liefs
lies
 
Ha, daar ben je, Kaat! Dacht al dat ik iets gemist had...
Heb je altijd een cyclus rond 32 dagen? Of ben je nog maar kort met de pil gestopt?
Nou, misschien valt het mee en ben je wat eerder bij de eindstreep. In ieder geval sterkte met wachten.

Liefs, Inge
 
hoi inge,
ja ik ben pas gestopt met pil, maar voor ik begon met de pil had ik een vrij regelmatige cyclus van 28 dagen, dus 32 vind ik toch best wel lang...
maar ja, dat is moedertje natuur hé!
:)
liefs,
kaat
 
Hoi Kaat,

Even nog een reactie van mij. Ik ben ook in mei gestopt met de pil en had ee cyclus van 31 dagen. Ook bij mij duurde mijn ongi maar een paar dagen. Nl. van vrijdagavond een uur of 11 tot maandag ochtend.

greets Tika
 
Hoi Inge,

Nou je zou kunnen zeggen dat de vlag half stok hangt want ook voor mij is het deze maand helaas niet gelukt, jammer he?

Ga net als jij door naar de volgende ronde en voor een rammetje!

Laat je nog iets horen?

Heb ook een berichtje achtergelaten.
zie "voorblad" forum.

Groetjes: Chili
 
Terug
Bovenaan