Kaat79 Spruw-borax

Hoi,

Je zou in het telefoonboek een (klassiek) homeopaat kunnen zoeken en vragen of hij je het middeltje borax wilt toesturen. Zo heb ik dat ook gedaan.

Ik kreeg 3 kleine tabletjes thuis gestuurd  die ik moest oplossen in afgekoeld gekookt water. hiervan moest ik haar 3 dagen lang een theelepeltje geven.Hij vroeg of ik een week later wilde mailen hoe het ging, of er verbetering was....nou...het was binnen een week helemaal over.
Ik heb de orale gel van de ha bijna 4 weken gesmeerd en telkens moest  Lita ervan kokhalzen ,van de kleffe gel en het heeft dus niet geholpen.

In die tijd gaf ik nog borstvoeding, en raadde de homeopaat mij aan om zelf ook een theelepel in te nemen, hoewel ikzelf  GEEN klachten had.
Het is bij Lita niet meer terug gekomen..

Succes
Doreen

O ja ik heb ook wel eens gehoord van paupau-thee,  hiermee moet je dan het mondje van je kind schoonmaken, na elke voeding...en ook je tepels. Je zou deze thee in een reform-winkel kunnen kopen....maar hier weet ik het fijne ook niet van...  
 
dank je
ik heb er een paar gebeld maar die zijn allemaal vrij. nu kwam ik er weer op dat ik voor mijn zwangerschap bloesemtherapie heb gedaan. ik heb die vrouw gebeld en die zou nu kijken of ze iets had en dat kan ik dan vanmiddag ophalen.
mocht dat niet helpen zij werkt samen met een homeopaat en dan zou ze kijken of hij nog een plekje had.

kei bedankt voor het reageren
 
Terug
Bovenaan