Kaatje, hoe gaat het met je?

hey Jenny,

het gaat op dit moment goed, nog steeds heel veel in spanning natuurlijk. vorige week 1e echo gehad, heel bijzonder want het kon dit keer uitwendige, dat had ik nog nooit meegemaakt. ze kon heel duidelijk het kindje zien en je kon het hartje zien kloppen.

volgende week weer echo, die vidn ik heel spannend omdat vorige keer rond die tijd (8 wk) het kindje gestopt was met groeien.
ben vandaag 7w5d zwanger.

hoe is het jou???

liefs, Kaatje

Fijn dat het goed met je gaat!
En spannend blijft het toch wel denk ik...
Ik ben nu 13w4d zwanger, dus veel langer dan de vorige keren. Met 10,5 weken heb ik een echo gehad en die was goed, heel beweeglijk kind en goed kloppend hartje.
Ik had alleen verwacht dat ik na 12 weken nog een echo zou krijgen, maar dat is niet nodig. :-(
Nu voel ik me een beetje raar. Ben niet misselijk meer, je ziet nog niks en ik voel nog niks. Nu ga ik dus toch weer twijfelen.
Maar morgen mag ik nog wel een keer extra naar het hartje komen luisteren. Misschien dat het daarna beter voelt.

Veel succes en ik hoop op weer een goede echo voor je!! Laat je het even weten?

liefs, Jenny

Hey Jenny,

ben ik weer, gisteren weer echo gehad, alles was goed!! mooi kloppend hartje en goed gegroeid, lag helemaal goed op schema. over 2 week mag ik weer dan voor de gewone termijn echo zeg maar.
over 4 week naar de verloskundige kunnen zij het hartje al horen en het zo volgen.

ben nu al verder dan ik geweest ben in de zwangerschap. maar het blijft nog wel even spannend.

hoe is het met jou???

liefs, Kaatje

Wat fijn voor je!
Ik was al zo benieuwd, maar wilde eerst even je eigen reactie afwachten.
Ik vond het zelf heel fijn toen ik de dag dat g°het de vorige keer mis ging voorbij was.
Maar spannend blijft toch.

Ik ben vrijdag weer bij de vk geweest, het hartje was duidelijk te horen. Dat was echt een opluchting, zeker omdat ik nu weer erg twijfelde.

Ik mag voorlopig iedere 2 weken komen luisteren, dus dat is echt heel lief.

Verder gaat het best goed. Ik blijf heel moe en mijn darmen doen wat vervelend, maar dat is eigenlijk alles.
Nu zit ik echt te wachten tot mijn buik gaat groeien!!!

ja het blijft spannend, maar heb er nu gelukkig wat meer vertrouwen in. gelukkig gaat in deze tijd de week sneller voorbij, en is het zo de 22e. dan voor de laatste keer eerst voor de echo.

ik ben ook heel moe en mijn darmen waren altijd al een probleem nu nog erger, verder ben ik misselijk, maar dat laatste vind ik gek genoeg een goed teken, was ik namelijk met de miskramen niet.

Ik heb wel eens ergens gelezen dat vrouwen die misselijk zijn minder kans op een miskraam hebben. Ik weet niet of het waar is, maar ik geloof het gewoon.

Als jouw gevoel nu beter is, is dat een heel goed teken. Volgens mij voelt een vrouw vaak zelf of het goed zit of niet.
Mijn gevoel was deze keer eigenlijk vanaf het begin beter, alleen geloof je natuurlijk niet meer echt in je eigen lichaam.

Succes de 22e en hopen dat dat een mooi kerstkadootje wordt!

hey jenny,

gisteren weer echo gehad en we hebben inderdaad een prachtig kerst cadeautje gekregen. een mooi actief kindje. goed gegroeid en mooi aan het zwaaien naar ons. helemaal super. ben nu 11wk en 1d zwanger. we hebben het gisteren onze opa's verteld en houden onze mond niet meer. heerlijk gevoel geeft dat.

liefs, kaatje

Terug
Bovenaan