@ Kaatje40, Evelution, Inge en Saskia...nog 3 weken!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Zag net op de verjaardagskalender dat  onze kindjes in de eerste week van juli 1 jaar worden!

Vieren jullie het ook op zaterdag de 5e?? Dat wordt dan een gezellig feestweekend!

En nu maar eens gaan bedenken wat ik wil die dag...qua tijd, wie uitnodigen, wat voor een taart en welk cadeau Ruben van ons gaat krijgen!

Veel voorpret toegewenst!

Groetjes,
Laura

Hey meis,

Ja inderdaar!!! Spannend hé! Kan niet wachten!!
Ik heb de kadootjes al gemaakt voor de gasten en de 23ste ga ik Rik zijn taart maken!

OW KAN NIET WACHTEN!!!

Wij vieren het trouwens gewoon op vrijdag de 4e! Ik vond het leutiger om zijn eerste verjaardag   echt op de dag de dag te vieren. Gelukkig kunnen er veel mensen gewoon   komen. En op de uitnodiging heb ik een vrij ruime tijd gezet, rik gaat wel nog even naar bed hoor tussendoor!

X Saskia

Hallo meiden,

Wij vieren het op zondag want de zaterdagavond hebben wij een bbq van de duikvereniging. Dit is altijd zo gezellig en die willen we eigenlijk niet missen. Vorig jaar konden we er niet bij zijn omdat ik toen net bevallen was en hopenlijk kunnen we volgend jaar weer niet. Zoals jullie weten gaan we voor een tweede en wie weet ben ik dan wel zwanger of weer net bevallen. Wij houden het dit jaar nog een beetje klein (familie en een paar hele goede vrienden) en doen het vanaf 14.00 uur.

Groetjes
Inge

Hahahahaha! Ik dacht INGE heee dat ben ik! Enne Mette wordt de 26ste 1 maaaaar je bedoelde andere Inge. Anyway...wij vieren het op 21 juni al omdat we het weekend na Mette's verjaardag op vakantie gaan. Ik heb al allerlei leuks ingeslagen. Heb er zin in...!!

x ing(e)

Hoi Inge Flausmaus,

Ach, eigenlijk is m'n berichtje voor iedereen bedoeld waarvan de kindjes bijna jarig zijn hoor!
Maar ik vond het zo grappig dat deze verjaardagen zo dicht op elkaar zitten en zelfs op dezelfde dag als Ruben (Rik van Saskia), vandaar...

Maar jij natuurlijk ook veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Laura

haai!

wij vieren het idd de 5e.. nu ik er over nadenk dat is al best snel ja, misschien moet ik maar eens alvast een taart gaan bestellen :) Ik ben vaak een beetje van het laatste moment, al heb ik al wel de uitnodigingen voor onze vakantie verstuurd, een verlanglijstje heb ik ook al een poos voor dfe opa's en oma's. Ik weet alleen niet wat we zelf moeten geven.. ik heb al een boekje en ze krijgt een mooie outfit en ze heeft en krijgt al zoooo veel... nog even nadenken :S

Evelien

Jah, zijn verjaardag komt ineens wel heel dicht bij.

Ik voelde me op vakantie ineens enorm schuldig. Toen mijn dochter een jaar werd, was ik ver van te voren al druk bezig met van alles te regelen. Nu besefte ik op vakantie dat ik nog niet eens de uitnodigingen de deur uit had gedaan.
Dat heb ik gister dus meteen geregeld.
We vieren het on zondag 6 juli, dus ik heb nog twee weken om van alles te regelen. Op 3 juli gaan we met zijn opa, oma en tante naar de Dierentuin. Zij kunnen niet op zondag en zo hebben we toch ook iets leuks op de dag zelf.

Ik heb deze foto gebruikt voor de uitnodiging:

Groetjes en jullie ook succes met de voorbereidingen,
Karin

Terug
Bovenaan